2 november 2010

Stilleben...



Idag är det tisdag och det är dags för fabriken att visa lite inspiration. Dagens tema är
stilleben.
Det passar utmärkt för mig att visa bilder från mitt nypiffat allrum. Jag har i dagarna två
flyttat runt saker här i huset, som man ofta gör, för att få lite förnyelse. Idéerna är 
många i mitt huvud just nu och vet inte riktigt hur jag ska få till det. 




Ljusstaken är ett loppisfynd som har fått sig en omgång med vit glansig sprayfärg. 
Nya lampfoten har äntligen hittat sin plats och lite nya tavelramar har också 
hittat hit. Men S var inte så glad att hennes spegel fick flytta upp, så nu får jag spana
efter en ny spegel. 

Ha en trevlig dag!

C

11 kommentarer:

  1. Ser mycket snyggt ut, sonen min har samma bänk fast svart, jättefina dock mindre roligt att skruva ihop den...

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ha ha jag känner igen mig i det där med att flytta runt saker från rum till rum. Men det är kul med förändringen!

    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Roligt att få lite inspiration, har lite tankar på förändring uppe i vårt tv-rum och hallen utanför, men det går trögt. Har liksom inte kommit på "det" ännu.

    Hoppas du har en fin tisdag!

    SvaraRadera
  4. Tycker du är grym på att få till det!!! Älskar din nya lampa, lyktan på golvet och den nymålade ljusstaken blev super.

    Ha en go tisdags kväll - kram!

    SvaraRadera
  5. Att använda sig av speglar i inredningen ger ett djup och ofta ljus som jag gillar.Hmm, har för få speglar när jag tänker efter...

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  6. Tycker du har fått till det bra! Jättefint!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Du har verkligen fått till det, snyggt.
    Tittar efter speglar, när jag går på loppis, är fint i inredningen.

    Ha en skön tisdagskväll//Lissen

    SvaraRadera
  8. Jättefint! Varifrån kommer bänken?
    Hälsn ERika

    SvaraRadera
  9. Hej Erika!

    Bänken kommer från det
    stora varuhuset IKEa.
    Kram C

    SvaraRadera
  10. Åhh så fint! Roligt att se den gammla 7 armade ljusstaken=)! Har en exakt lika fasst mörkbrun..kanske ska ta o spraya den vit jag med =P mycket finare=)!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥