12 november 2010

Mysig stund på fredagsmorgonen.



Veckans bästa dag är här, fredag.

Idag blev det en lång frukost efter jag lämnat lilla S i skolan.  Men först gick jag en lång
promenad med hunden och inte var det något vidare väder, regn åter regn. Skönt att komma in 
i värmen och tända ljus och inta en smarrig frukost. Fick en stor lust att baka en kaka
och tittade efter ett smaskigt recept i Leilas bok. Får se nu vad jag kan sno ihop till
eftermiddagsfikat. 
Ser ni min ljuvliga pläd som fick följa med mig hem när 
jag var på Ikea sist. 
Nu ska huset städas så det glänser tills alla kommer hem.

Ha en mysig fredag alla raringar!

Kram






5 kommentarer:

  1. Låter som du har en riktigt mysig fredag redan:) Och Leilas fina bok kan man drukna i en stund...

    Tänd mycket ljus och ha en riktigt skön helg - kram!

    SvaraRadera
  2. Jättemysig pläd.Själv har jag spanat in en "pälspläd" på Hemtex av alla ställen..Måste troligen bära hem den dit den hör hemma...=)Ha en mysfredag/Annica

    SvaraRadera
  3. Härliga fredag....på min önskelista står en filt så det är bara att hålla tummarna. Leilas böker är helt underbara, i kväll har vi bakat pepperkaks muffins, super gott blev det.

    Kram anna

    SvaraRadera
  4. Nej men titta, ser att du bläddrar i samma bok som jag gör ikväll! Bästa inspirationen!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Låter som ni hade en riktigt mysig fredag. Leilas recept är ju såå smarriga! =)

    Ha de fint!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥