9 november 2010

Drömköket...

Bild lånad bobedre

Tisdags-temat i fabriken är köksinredningar.

Detta kök är en dröm utan dess like, waow. Jag gillar skarpt när det 
är stora kontraster, som här det mörka  lite ruffa golv till det högblanka
luckorna, så snyggt. Tycker även det är snyggt när överskåpen går upp till taket,
 vilken rymd det är. Stolarna är inte fy skam heller och praktisk med hjul 
på bordet det är bara att 
öppna upp dörrarna och rulla ut bordet på terrassen;). 

Så småningom ska vi göra om köket här hemma, nu har vi ett lantligt tibrokök som inte 
 alls är i min smak. Men det var bara ett par år gammalt när vi flyttade in i huset.
Får allt fortsätta drömma ett tag till...


Kram på er!!



11 kommentarer:

  1. Håller med dig :-) det var verkligen jättehärligt, gillar också när skåpen går upp till taket. /J

    SvaraRadera
  2. Hej Christina!
    Vilket fint kök, det hade jag inte tackat nej till:)

    Drömmer oxå om ett nytt kök i vårt hus men får som du drömma ett tag till;)

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Wow, vilket kök!! Och jag älskar dom där stolarna. Dom är inte bara himla snygga utan även sjukt sköna! Dom stå rhögt på min önskelista! :-)

    SvaraRadera
  4. Ja Tack!!!!
    Ett kök jag inte skulle säga nej till ;)
    Kram och ha en fin dag
    Lina

    SvaraRadera
  5. Mja, gillar köket men inte möblerna! Vet att dessa stolar är högsta trend nu men för mig signalerar de konferensrum... ;-)

    Kram Therése

    SvaraRadera
  6. Den där terassutgången är ju fullkomligt makalös =)
    Sofia

    SvaraRadera
  7. Japp, det var absolut ett drömkök, det!
    Gillar också kontraster och det hade de verkligen lyckats med.

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  8. Otroligt snyggt....Stolarna gör DET/Annica

    SvaraRadera
  9. Hej, vilket kök! Åhh, vad jag vill byta allt nu...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  10. What a gorgeous blog you have! Just popped over from Wabi Sabi and I fell in love with this kitchen.

    Leigha

    SvaraRadera
  11. ÅH! Mörka trägolv med en massa vitt! Verkligen ett kök från ens bästa drömmar.. Fantastiskt fint! Där skulle jag stå och baka för jämnan.. Kanske man skulle få lite motivation natt laga mer mat också..Och stora fönster!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥