26 november 2010

1 år...

                             Bild från Day-home


God kväll alla rara!

Idag är det 1år sedan jag började med att blogga. Kan inte fatta riktigt att det 
har gått ett helt år, helt otroligt. På stapplande steg började jag med bloggen för
jag kan inte skryta med att jag var särskilt duktig med varken kameran eller redigera och
då menar jag både foton och blogg. Men jag har lärt mig otroligt mycket, mer finns att lära,
på resans gång. Jag tycker nu att det är så roligt att fota både inredning och familjemedlemmar 
och det har kommit att bli ett stort intresse för mig. Till våren ska jag gå en fotokurs är det tänkt.

Jag är så glad att det är så många som har hittat hit under detta år och för varje vecka
blir det fler och fler. Extra glad blir jag för alla rara kommentarer jag får, tusen tack!

Jag tänkte ha en tävling här på bloggen för att fira men först måste jag hitta något
pris som är värt att vinna. Så håll utkik, mina vänner!
Bli gärna en följare av min blogg så ni inte missar.

Ha en trevlig fredagskväll!!









13 kommentarer:

  1. Tja varför inte... :) En ny följare har du idag! Grattis till ett år,jag vet precis vad du menar,man växer mycket och det blir en del av livet som är stort,och livet blir större på många vis när man dokumenterar :D

    SvaraRadera
  2. Hej Christina!
    Grattis till ditt första år med bloggen!!
    Är gärna med i din kommande utlottning!

    Ha en mysig första adventshelg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Grattis till ett år med din fina blogg!
    Jag följer dig och missar inte många inlägg..

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Åh, grattis till ett år och du har en supermysig och fin blogg!

    Lisa

    SvaraRadera
  5. Grattis till 1 år med bloggen! Din blogg är både mysig och vacker, jag gillar den jättemycket!

    kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Grattis till 1 år med bloggen! Härlig och inspirerande blogg som jag följer dagligen. Kram Helen

    SvaraRadera
  7. Hej Christina!
    Grattis till ditt första år med bloggen! Jag brukar kika in till dig dagligen och njuta av dina härliga inlägg!
    Ha en riktigt mysig adventshelg!
    Kramar, Helene

    SvaraRadera
  8. Grattis till ett år och en fin blogg

    SvaraRadera
  9. Grattis grattis! Vad kul till årsjubileet. Hoppas att det blir ännu fler jubileum att fira, din blog är verkligen superfin!
    känner igen beskrivningen med stapplande steg. Tycker det fortfarande är en utmaning att få till det, det blir fortfarande inte riktigt som jag vill. Men man lär sig hela tiden och utvecklas enormt. :)
    Så kul!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram

    Helena

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till dig och din fina blogg!
    E glad att få följa den!

    Ha en underbar helg

    MVH Madde

    SvaraRadera
  11. Grattis till 1 år. det har gott fort. I mars har jag själv bloggat i 1 år man undrar vart tiden tar vägen.
    Ha en go advent.

    SvaraRadera
  12. Ja det som är kul brukar ju gå fort :) Grattis till 1 års blogging!
    Önskar dig en skön advent.Åse

    SvaraRadera
  13. Vad roligt! Grattis till ett år av denna fantastiska blogg. Brukar alltid komma in hit, för att läsa dina härliga inlägg och kolla på dina fina foton. Det ger så bra inspiration! Vad använder du för fotoprogram? Och vad har du för inställningar på din kamera för att få så fina bilder inomhus?

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥