7 oktober 2010

Vardagsrum





Idag får ni en liten titt i mitt vardagsrum som har fått en liten förvandling
borta är spegeln över sideboarden. Spegeln har fått en annan plats i rummet
som jag har visat i ett annat inlägg. Upp har en tavelram, som är ett loppisfynd,
på väggen hamnat istället och en akvarell av min favoritkonstnär, Lars Eje Larsson.







Sideboarden var från början i en annan kulör nämligen björk men som
jag snabbt tröttnade på och lämnade in den för omlackering. För en billig
penning får man som gott som en ny möbel utan behöva köpa nytt.

Ser ni den lilla söta kudden som ligger i korgstolen? Jag hade turen att vinna
den av Mia som har en fantastisk inspirerande blogg, titta gärna in till henne


Kram






11 kommentarer:

  1. Åh, så fint du har i vardagsrummet! Kudden var det första jag såg, den var underbar!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fint!
    Precis som Pernilla skrev var kudden det första jag såg. Jättefin.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det! Kudden var jätte mysig!

    SvaraRadera
  4. Nice=) Ljust och fräscht...och kudden gjorde DET. Annica

    SvaraRadera
  5. Åååå vad fint du har det .kanonfint.Ljust och fräscht kudden gjorde det.....Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Tycker om hur du satt den lilla tavlan i loppisramen! Och kudden är riktigt häftigt!
    Ha det gott!
    /Annika

    SvaraRadera
  7. Jag ställer mig till skaran som gillar kudden! Den är fullkomligt underbra! Var är den från?

    SvaraRadera
  8. Vilken fin hörna! Kudden blir man alldeles kär i.
    Önskar dig en bra helg!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  9. Jättefint och mysigt, bra tips att lacka om..för ibland går det lite för fort när man kastar ut saker.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Jättefint du har gjort!
    Fint med tavla i tavlan och kudden är pricken över i:et.

    En trevlig helg, önskar jag dej.//Lissen

    SvaraRadera
  11. Men hej allra sötaste!!

    Wow! Vad paff jag blev! Du är la bara för goe..
    Många som gillade kudden ser jag.. Men, jag gillar hela din vägg du har där och bänken med alla fina ljusstakar mm... Snyggt!! Ljust och fräscht!

    Å nu gjorde du en trötter mia glad när jag klev in till dig...

    Kameran min är den enkla varianten Canon EOS 1000D.. Har du laddat ner Photoscape? Gör det annars.. Helt gratis!

    Stor kram mia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥