13 oktober 2010

Sovrum...



Igår  hade fabriken sovrumstema och här kommer en liten titt i mitt sovrum, en dag
försent. Inte någon större förändring sen sist bara det lilla vita bordet har fått flyttat
in här. Ett fårskinn har även hittat hit och det går åt i vårt kalla sovrum.

Jag vill så gärna byta tapet får se när det kan bli för min Darling F vägrar
att byta tapeten för sjuttioelfte gången:)
                                                                  Får göra det själv när tiden finns...


Ha en trevlig kväll!








6 kommentarer:

  1. Så himla snyggt! Jättehärliga färgval. Och jag gillar tapeten ni har, men det är ju alltid skoj med lite förnyelse... :-)

    SvaraRadera
  2. Fint, harmoniskt....Jag vill också ha ett fårskinn. Det är så snyggt!!! Gillar din jacka som du har köpt, jättesnygg. Tapet, japp den kan du kanske sätta upp själv hihi. Brukar bli gjort om vi kvinnor tar tag i det. Min man skulle nog vara som din. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jätte fint! Håller med Anne - försök sätt upp tapeten själv (ska jag säga som aldrig gjort det).

    Så fort jag frågade min man vad som krävdes för att jag skulle klara av att måla om (väggar & golv) hos min dotter, så var det helt plötsligt inga problem att få det gjort;)
    Kram J

    SvaraRadera
  4. I vårt sovrum finns också fårskinn,så härligt att borra tårna i på vinterhalvåret. Ang tapeten...bra kvinna reder sig själv. Go girl=)Annica

    SvaraRadera
  5. Jätte fint. Även jag gillar eran tapet samtidigt förstår jag att man vill byta.
    Hoppas du kan övertala honom.
    Må gott

    SvaraRadera
  6. Har sagt det innan men ni har ett fint sovrum!
    Och du TAPETSERA själv!!! Det är inte svårt :) Det brukar va jag som får göra det hör hemma :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥