28 oktober 2010

Lite lyx för en mamma...



Idag är en ledig dag från jobbet och jag drömmer mig bort, bort från
tvätthögar och dammråttor.




När morgonkaoset har lagt sig och alla barn har gått till skolan, sprider
sig tystnaden och lugnet här i huset. Jag kan göra precis som jag vill
och det gör jag också. Med en kopp nybryggt kaffe och favoritchokladen
kryper jag upp i soffan under filten bland alla kuddar. Ljusen är tända och bästa, 
av allt en alldeles ny Plaza interiör. Jag njuter av fulla drag och det här mina 
vänner är vardagslyx.


Kram!

12 kommentarer:

  1. Hej kikar in här hos dej! Vilken fin blogg du har med fina bilder! Hit kommer jag snart tillbaka! Det låter som om du har haft en mysig morgon! Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med vardagslyx! Hoppas du fick en mysig stund! Helena

    SvaraRadera
  3. Det gör du rätt i.
    Gosa och mys så mycket du kan.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej,
    En stund med favorittidningen i soffan, men en fika är mycket svårslagen!
    Härligt att du struntar i alla måsten en stund!

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Åh så skönt det låter!!!
    Så fina bilder!
    Kramm Kathrine

    SvaraRadera
  6. Mmm vad mysigt.. Njut...

    Jag har vart ledig nu på f.m..
    Handlat inför helgen och städat lite.. Köpte med en ny tidning men har inte hunnit bläddra i den än..

    Ha det fint!

    mia

    SvaraRadera
  7. Åå så mysigt! Lät som en helt perfekt förmiddag!

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  8. JAAA. Mer lyx åt mammorna!!!! =)

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  9. Åååå vad skönt och härligt det låter.Är ju bara så gott med lite egen tid.Önskar dej en skön kväll .Kraam Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Men gud vad underbart, det är du värd! :-)

    Kram Elin

    SvaraRadera
  11. Så skönt att känna lugnet... det är VERKLIGEN vardagslyx det!!!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  12. åhh, det lät mysigt!

    Ha en fortsatt mysig dag och helg!

    Helen

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥