19 oktober 2010

Kuddar...



Dagens tema på Fabriken är kuddar och åter kuddar. En och en annan kudde
har redan visats här på bloggen.
Men det är ju en vara som man inte får för många av, eller hur?
 En enkel förändring i ett rum är att byta kuddarna. Det gör jag ofta så jag har en hel del fodral 
i kuddförrådet. 
Jag är helt enkelt galen i dessa små, gosiga soffprydnader.



Dessa raringar till kuddar har jag en trappa upp i allrummet. Där det mesta i inredningen
 går i färgskalan svart-vitt. Vissa av kuddarna har jag sytt själv i enklaste modellen.
Några hade jag redan i mitt så kallad kuddförråd.

Titta gärna in på fabriken för mer inspiration av kuddar.





13 kommentarer:

  1. Så fin liten svartvit vrå du har där!!! Ja hela inlägget är så inspirerande att jag fick lust att städa lite nu (fastän jag precis kom hem från jobbet!)
    Svart och vitt är så fint!!!

    Kram:)

    SvaraRadera
  2. HEJ!

    Nämen gud vilka underbara kuddar, ME LIKE ALOT! ♥

    Otroligt fin liten vrå, bra gjort när du satte ihop den du...

    KRAMISAR // OLIVIA ♥

    SvaraRadera
  3. Är denna underbara bild hemma hos dig? Oj vad snyggt!!!!Jag är totalt såld på svart och vitt!!
    Underbar blogg du har! Det är första gången jag är inne på din blogg och du har redan hamnat hos mina favoriter efter ha kollat runt på din smakfulla blogg! Kul när man träffar sådanna bloggar man storgillar!
    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  4. Tjusiga kuddar!! Och vad mysig hörnan ser ut! Me like! :-)

    SvaraRadera
  5. Här är en till som gillar kuddar :)
    Vilken fin svart-vit samling du har! Fina och inspirerande bilder!
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Härliga kuddar och snyggt matchat!

    Kram
    Victoria

    SvaraRadera
  7. Ursnygga kuddar. Jag gillar det svart/vita temat - lite grafiskt.
    Ha det gott!
    Kram J

    SvaraRadera
  8. Vilket fint bildkollage. Vackra bilder och vacker komposition. Undrar varifrån bordet kommer? Mitt mys-hörn skriker efter just ett sånt bord.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Så himla snyggt! Gillar allt, det blir så läckert med svart och vitt i inredningen. Och så ser jag ju att du har en himlans snygging till tapet där på väggen. :-)

    SvaraRadera
  10. Fina kuddar! Snyggt med samma färgskala med olika mönster, Kram kram

    SvaraRadera
  11. Håller med dej att kuddar får man aldrig för mycket av. Ur snygga kuddar.
    Ha det

    SvaraRadera
  12. Wihii vad många snygga kuddar!!
    Jag minns för ett tag sedan då du skrev att du är tokig i kuddar... vilket jag nu märkt..
    Jag har oxå blivit kuddoman det senaste året måste jag säga.. Är ju ett lätt och billigt alternativ till att ändra till inredningen..
    Går ju inte köpa en ny soffa varje gång man vill ändra på nått... för här hemma ändrar man ofta , ))))

    Bilderna är URsnygga!! Blir impad varje gång..
    Kuddarna vill jag ha allihop!!

    Kram på dig!

    mia

    SvaraRadera
  13. Ååå vilken fin hörna....älskar svartvitt!

    Inspirerande och snyggt!
    Ha en fin dag!
    kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥