14 oktober 2010

Jag ♥ accessoarer



 Hej alla rara!

Vilket väder vi har haft idag, en riktig fin och solig höstdag. Man blir riktigt riktigt shoppingsugen och
det är vad jag har gjort idag. Letade efter ett par svarta boots utan framgång men hittade en
scarf och ett halsband istället. Nu ska man ha lite kortare halsband och gärna med pärlor, så det fick
allt följa med mig hem.
Till hösten använder man mer accessoarer och det hör hösten till, tycker jag.
Ibland räcker det att ha shoppa en ny scarf till en enkel topp som man kanske
redan har i garderoben. Ett billigare och enkelt knep...

Ha en fin torsdagskväll!







6 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut!
    Håller med dig om att jag gärna har mer accessoarer på höst/vintern. Gärna scarfsar etc.
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Fint! Shopping är alltid kul:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Nice, fina saker...Och visst gör det mycket med ett t ex ett halsband eller scarves. Lättar verkligen upp vardagen:) Stor kram Anne

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Snygg bild!! På snygga accessoarer.. Love..

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Mmmm snyggt! Älskar också accessorer - superbra trix att fixa till en ganska enkel klädsel eller piffa upp en gammal.

    Önskar dej en skön helg - kram kram!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥