21 oktober 2010

Get the look...



Även jag har fastnat för färgen lila. Mitt nyaste inköp är en lila tunika i ett
glansigt viscosetyg. Lite mer arbetade detaljer som gör tunikan lite extra.
Stortrivs i den och färgen är så snygg, en mörkare nyans lila.





Lila kombinerat med svart är ett säkert kort och det blir en snygg styling.
Viktigt i den här stilen är mixen av olika material. Blanka ytor till det
matta, grovt stickat till det skira och skinn.
Mina nya pärlor gör sig fint till denna stass.

(ps bordet ska få sig en omgång till med färg,
blir inte alls som jag har tänkt mig..hmmm..)


Kram!





9 kommentarer:

  1. Snyggt!! har också en lila tunika som är min favorit:-) Härliga bilder!!

    Lycka till med bordet!

    kram pernilla

    SvaraRadera
  2. Så snygg du kommer att bli - får vi bildbevis?!?

    Hoppas din dag är härlig!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Snyggo..från Lindex eller? Jag har sett en liknande där. Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  4. Ooolalaa... så snygg du kommer bli!!
    Snyggt alltihop!!

    kram mia

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggt...var har du köpt den fina tunikan?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Tycker det är jättefint när andra har lila på sej men jag kan inte för mitt liv få till det på mej själv... Och det blir inget lila i inredningen heller. Men det kanske kommer - när alla andra har tröttnad:)

    Du är i alla fall superduktig på att styla ihop det och vilka fina bilder!

    Ha en skön helg - kram!

    SvaraRadera
  7. Snyggt!

    Du har ett riktigt fint hem!

    Jag ÄLSKAR Lila! :)

    Ha en Bra Helg! /Lollo

    SvaraRadera
  8. Snyggt!!

    Ser att vi fixat med våra soffbord både du och jag! Hoppas du får till det som du tänkt dig!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Snyggt! Härligt med ljungfärgen nu till hösten!
    Lycka till med bordet, en gång till! Fniss....

    Ha en trevlig helg!
    'Kram Therese

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥