20 oktober 2010

Ett litet projekt...




Idag är jag hemma med lilla S som är förkyld och passade på mellan
spel och film med ett litet projekt. 
Jag tänkte göra en liten förändring med soffbordet som står uppe i 
allrummet. Det ska få en annan kostym nämligen vit träbets.
Jag har tröttnat på det trärena bordet men vill inte ha en heltäckande
färg och jag tror med en vit bets blir det som jag har tänkt mig.
 Vad tycker ni?





Lilla S ville också ha ett "projekt" när jag hade ett. Jag undrade vad hon ville
göra och hon funderade ett tag och sa: Mitt projekt får bli chokladbollar.
Så nu har vi mumsiga chokladbollar till fikat i eftermiddag.
Ett enkelt och gott projekt:)

Nu ska det stekas pannkakor för det står som önskemål
till mat.

Ha en trevlig onsdag!









14 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for beis! Blir så spennende å se resultatet. Jeg har et bord jeg har malt bena grå på, og skal også beise platen. Finner bare ikke akkurat fargetonen. Lykke til!

    helle

    SvaraRadera
  2. Jag tror det blir ursnyggt. Går själv i de tankarna att måla/betsa vårt matbord och skåp i vardagsrummet. Jag väntar med spänning på ditt resultat.

    Krya på er.
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Vi har beiset kjøkkenbordet her hjemme. Veldig fornøyd med den litt rustikke, hvite flaten.

    SvaraRadera
  4. Hej Christina!
    Det blir nog jättefint!

    Vad gott med chokladbollar:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Naa ble jeg saa glad for at du fant meg, saa jeg kunne finne bloggen din ogsaa! Jeg liker den kjempegodt - baade stilen din, bilder og ja..ALT! :)
    Jeg legger meg til som folger og til min bloggroll.

    Lykke til meg prosjekt bord, og god bedring til lille S. Sjokoladeboller er nok det man behover for aa bli frisk igjen :)

    klem Nina
    ( Takk for hyggelig ord hos meg! )

    SvaraRadera
  6. Jag är ju också i betsbranschen just nu, så jag är nyfiken på att se hur dit bord blev och om betsen var lätt att måla med!

    SvaraRadera
  7. Låter spännande med bordet...jag har en tv bänk som är i obehandlad ek som jag skulle vilja måla om. Ser fram emot att få se ditt resultat.

    Ha de
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jag hade målat med!
    Kommer bli kanon!

    kram mia

    SvaraRadera
  9. Kul med snabba projekt! Ska bli kul att se.
    Ni verkar ha haft en härlig dag trots sjukdom...
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  10. Blir hur bra som helst tror jag!

    Krya, därhemma!

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  11. Åh, Det låter snyggt med vit träbets, blir säkert jättefint.....Lycka till!

    Hoppas att lilla tjejen kryar på sig!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  12. låter snyggt det!

    själv har jag också anledning att måla bord pga små kreativa händer som målat med märkpenna...

    SvaraRadera
  13. ska bli spännande att se resultatet sen när du är klar med bordet:-))

    och klart dottern oxå ville ha ett projekt!:-) vad gulligt!! och gott!!

    ha en fin dag!

    kram sofia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥