14 september 2010

Stolar...






Tisdags-temat på Fabriken idag är stolar. Inte helt lätt tema, för inte har jag några speciella stolar att visa, tänkte jag genast...hmmm...
Nåväl jag bjuder er på våra köksstolar som är några år på nacken men som vi stormtrivs med. De är
inköpta på BoConcept för 7 år sen och jag tycker de är ganska så tidlösa. Men nu har jag haft andra
tankar på att skaffa mig nya stolar till matbordet. Jag tycker det är snyggt att blanda olika stilar på
stolarna, som jag ser hos olika bloggare, och jag tycker det är snyggt med likadana stolar men i
 två olika färger som svart och vitt.
Det blir till att fundera ett tag till för än så länge funkar dessa stolar utmärkt.


Kramar till er!!

C


21 kommentarer:

  1. Härliga härliga bilder!

    Ursnyggt!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  2. Härligt inspirerande! Så fina!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Oj så läckra bilder och fin blogg du har!
    /Kristina

    SvaraRadera
  4. Super fina stolar och vilka läckra bilder!!!

    Och så finns det två svarta ljusstakar med i bilderna - får man fråga var dessa kommer ifrån. SÅ fina!

    Ha en go vecka - kram!

    SvaraRadera
  5. Mycket snygga stolar dom hade jag hållt hårt i.

    JAg måste också säga att jag gilla rdin header det ha rjag nog glömt att säga tycker den är jätte snygg.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så härliga bilder! Gillar också olika stolar runt ett bord, men inte hemma hos mig :) Men är väldans fint hos andra! Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  7. Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig. Jag önskar dig lycka till!

    Härliga stolar! Kram

    SvaraRadera
  8. HEJSANSVEJSAN!

    Vilka underbara bilder, I ♥ your style! Jag är mycket glad att jag hittade in till din blogg... UNDERBAR ÄR DEN!!! ♥

    xoxo
    OLIVIA

    SvaraRadera
  9. Hej C!
    Jättesnygga stolar o vilka fina bilder du tagit på dem:)

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. Stolar har jag inte funderat så mycket över men vill att de ska vara fina, klassiska och sköna. Däremot föll jag för din tanke om att blanda vitt och svart. Vad gäller inredningsmagasin så sparar jag dem ett tag och läser om dem. Vissa får då stanna kvar och andra åker ut. Ibland finns det enstaka sidor som trollbundit mig och då river jag ut dem och sparar dem i en pärm. Det är nästan alltid där jag finner mina inrdningsideér. Tror jag ska ta dig på orden och krypa upp i soffan med ett gäng magasin och en kopp te. Har plöjt igenom hela din blogg och kommer helt klart tillbaka. Ha det bra! Kristina

    SvaraRadera
  11. Vilka fina bilder - och stolar! Gillar idén med likadana stolar i olika färger, det vore riktigt fint!

    Ha en skön kväll!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Vilka jättefina bilder, härligt collage!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Snygga stolar!
    Och så himla fina bilder du tagit. Du har verkligen dekorerat übersnyggt på bordet, både med ting och färgkombinationer.

    Hoppas du har haft en riktigt fin tisdag!

    SvaraRadera
  14. Fina.. vi hade sådana i ek innan.. sen hade vi vita typ myran du vet.. Och nu helt tygklädda.. man ändrar sig ofta här hemma på vissa saker..
    Men du fick till temat jättebra!! Sygga bilder..

    Ha det fint!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Vilka snygga bilder du bjuder på! Du är duktig du ;)

    Jag måste bara säga att jag är helt såld på din egentillverkade lampa 8stommen med sammatsband..) åh va jag gillar den!!!

    Jaggillar dessutom tanken på att du gillar att hänga inne hos mig, jag gillar att vara här hos dig minst lika myckat! Din blogg är så 2tina" och du finns med på min favvolista =)

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  16. Ursäkta för alla stavfel i ovanstående inlägg!! Jag var lite väl snabb och ivrig...hihi..sorry!

    Kram // Tina

    SvaraRadera
  17. Fantastisk herlig,inspirerende og nydelig blogg.
    Er her på besøk for første gang.
    Jeg legger deg til i favoritt listen min.
    mvh Heidi

    SvaraRadera
  18. kanonfina stolar, och supertjusiga bilder du bjuder på!!:-) ha det gott!

    stora kramen s.

    SvaraRadera
  19. Så himla fina bilder:)
    Ha det fint kraaam

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥