16 september 2010

Neutrals...


Mina nya boots, det bästa köpet hittills!

Jag har äntligen hittat beiga boots i riktig skinn med korta skaft, som jag har letat, helt
plötsligt stod de där i skyltfönstret och jag var inte sen med att handla ett par.



En av höstens hetaste och måsten är stickat. Här jag köpt en oversized kofta, känslan ska
vara att man har lånat mannens eller pappas cardigan och till det har jag svarta skinnleggings.
 Accessoarerna är viktigt i modebilden i höst som halsdukar, benvärmare, polokragar,
stickade leggings mm. 

Höstens stickat ska gärna bäras lager på lager i fin- och grovstickat, så får du den rätta stilen.
Färgerna är mest neutraler som olika nyanser av beige och brunt samt grått från ljust gråmelange
 till mörkt antracit och svart. Kombinera de enfärgade plaggen med varandra, gärna samma
 färg från topp till tå. Det känns som något nytt för hösten.


Här har jag letat fram min gamla skinnväska som är 6 år gammal som funkar nu till hösten
och en gammal scarfs i den neutrala färgskalan.
 
 
 
 

15 kommentarer:

  1. Vad snygga boots.Vad snyggt det du har shoppat är kommer bli kanon snyggt i hop.Önskar dej en skön dag kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Mycket mycket snyggt. Jag är en tjej som gärna fastnar i det svarta träsket....försöker med andra färger men går ändå tillbaka...

    HA det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Mmmmm me like.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  4. lOve them! Vilken tur du hittade den! Det är något kull med hösten eller hur: att händla fina nye saker :)

    Kramar*Marion

    SvaraRadera
  5. Sååå snygga boots! perfekt färg.

    SvaraRadera
  6. Grattis! Lekkert, helt min smak det antrekket der;o) Go`kveld til deg fra Maliva

    SvaraRadera
  7. Verkligen läckert. My kind of bag...! jag har just spanat in lite långa tröjor och koftor,nice. Gillar bootsen skarpt. Om allt går som jag tror så bör jag ha några supersnygga läderväskor i butiken inom kort=) De är dock svarta....Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Din gamla skinnväska gillar jag skarpt! Synd att den är just gammal... ;)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Supersnygga!! Men jag gillade alla dina bilder.Härlig inspiration! Blir sugen på att gå ut och shoppa...!:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Wow, you have a great and lovely blog with stunning pictures. I´m happy finding your blog. I follow you.
    Hugs Tanja from Germany

    SvaraRadera
  11. Wow! Vilka snygga boots!! Väskan passar ju jättebra till:)

    Ha en mysig fredag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Snygga boots!!

    Hela kombinationen var ju supersnygg! Och inte kunde man se att den väskan var 6 år gammal, lika snygg som en nyköpt!

    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  13. Mmm, så snyggt!
    Väskan har jag också, är det sex år sen man köpte den?? Jösses vad tiden går... Men den är snygg ännu :-)

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  14. Vilken fantastiskt härlig blogg! Vad kul att få hitta hit!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  15. Hej!

    SNYGGT!! Snygga ben! ; ) Vilken härlig färg på väska och boots! Gillar allt..

    Ha en skön helg!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥