3 september 2010

Fredag igen...

Bild från nätet, vet ej var.

Jag vill tacka alla rara kommentarer jag fick för mina lampor i mitt inlägg i tisdags. Det är så roligt
att nya läsare har hittat hit till min blogg, supertrevligt. Många undrade om min svarta lampa
över bordet och ja, den har jag gjort själv och hur enkelt som helst att göra, läs mer här.




Vilket väder vi hade igår, torsdag! Jag satt ute på altan och åt en lunch i min ensamhet medan
alla barnen var i skolan. Gissa om jag njöt, på min lediga dag, av den härliga soliga varma
höstdagen. Det var säkert sista utelunchen på altanen för i år för snart är det dags att plocka
in alla altanmöbler och allt annat som har med sommaren att göra, sorgligt nog.


Dags för en ny arbetsdag och ha en trevlig fredag alla söta!!

12 kommentarer:

  1. Skitsnygg lampa du har gjort.Himla härlig.Ja nu har det varit jättefina dagar har det varit nu.Bara så härligt.Önskar dej en mysig dag rara du.Mys och njut vännen Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ja den är verkligen riktigt fin lampan du gjort!
    Härligt att sitta ute och käka.
    kram Malin

    SvaraRadera
  3. Visst känns det lite vemodigt att behöva ställa undan trädgårdsmöblerna. REDAN! Det känns som det har gått lite för fort.
    Nu ska jag titta på din lampa.
    Ha en fin helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Så härligt att ni har haft det så varmt och soligt att det går att äte ute! Här är det soligt, men brrr, inte är det någon värme!
    Är nyfiken på ditt ramprojekt, jag håller också på att fnula på något liknande :-)

    SvaraRadera
  5. Underbart sovrum och härligt idé till fotona....din sallad hade jag gärna tagit till lunch mummmms.

    HA en härlig helg
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej
    å det såg mysig ut med en lunch på altanen. Visst kan en dag för sig själv göra underverk!

    Gillar också din fina fina lampa, vilken kul idé!

    Tänk om man hade ett sånt där fint sovrum som du visar här ovan...
    Blir nog till att ha lite sovrumsstäd och fix i helgen!

    Ha en skön helg,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Lunch ute i lugn och ro - det är ju ren lyx!

    Och så snyggt det var med hjärtat på väggen på den första bilden. Vilken härlig idé att samla en massa foton på nära och kära, och hänga upp den i hjärtform. En idé att lägga på minnet!

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  8. Åh, Vad mysigt o skönt att sitta på altanen i solen, din lunch såg väldigt fräsch ut!

    Jättefint o inspirerande från sovrummet, härlig bild! Det finns så mycket fina bilder från nätet....

    Hoppas att du får en fin helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Känns vemodigt att plocka in utemöblerna... men snart är det vår igen och de ska ut i gen :) Längtar!!! Ha en skön helg! Åse

    SvaraRadera
  10. Så härligt att ta tillvara på de sista fina sensommardagarna och passa på att sitta ute och äta lunch. Känns vemodigt att man snart måste plocka in trädgårdsmöblerna...

    Hoppas du får en trevlig helg!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Så skön sängen ser ut, måste nog gå och lägga mig nu!

    God natt!
    Agneta

    SvaraRadera
  12. Just så önskar jag att det såg ut i vår säng just nu... inte full av utrensade kläder som jag glömde av tidigare idag...=O
    SOV GOTT!:)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥