24 augusti 2010

Vardagsrum...


Mitt vardagsrum!

Nu när hösten kryper allt närmare vill jag ha en förändring i vardagsrummet. Jag vill ha mer
jordnära och murriga färger till det vita, en mer höstkänsla. Det bruna har fått kommit tillbaka,
olika bruna nyanser vissa är nästan svarta och mitt fårskinn har fått en plats i soffan.





I vardagsrummet har vi valt att inte ha någon tv utan här umgås och myser vi, att bara få vara.
 Massor av tända ljus och vem vill inte mysa i soffan bland alla kuddar med en bra bok en 
regnig ruskig höstdag...

Kramar till er alla!

C

19 kommentarer:

  1. Hej C!
    Vilket snyggt vardagsrum! Vad skönt att inte ha tv därinne, så skulle jag vilja ha det hos oss oxå:)

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade hit tack vare Fabriken.
    Vilken superfin blogg du har!

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera
  3. Hej...

    O vad mysigt vardagsrum ! Tycker om dina murriga färger..
    Vad skönt att skippa tvn i ett vardagsrum..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt och fint ni har det i ert vardagsrum! så otroligt skönt att slippa TV:n därinne...

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  5. Jättemysigt och fint vardagsrum!
    Annika

    SvaraRadera
  6. Jätte fint såmysigt och jag håller med dig att man vill ha lite andra färger och dina gillar jag , mycket snyggt.

    HA det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Här skulle jag också tycka det vore skönt att njuta av mys. Passande att byta lite färger nu mot hösten.
    Ha det gott. Lissen

    SvaraRadera
  8. mysigt!
    Vilken vacker kudde du har i soffan!!
    Gillar!

    SvaraRadera
  9. Åååå vad mysigt du har fixat och grejat.Kanonfint.Ha en skön dag kram Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Smart val att inte ha nån tv i vardagsrummet:-) suuupermysigt rum förövrigt, där förstår jag att ni trivs förträffligt!:-)

    Kraam S.

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Oj, jag råkade visst ta bort min kommentar. Vilken härlig blogg och vilket fint hem ni har! Jag gillar verkligen vardagsrummet, det ser så varmt och inbjudande ut!

    SvaraRadera
  13. Hej,
    Vilken fin blogg du har! Å ett jättemysigt hem!
    Blev inspirerad av din barnrums-make-over så jag ska nog hem och röja hos min Julia...
    Jag vill fortsätta läsa så jag lägger till dig i min blogglista, hoppas ok!

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Kanon fint med det bruna. Jag tycker att hösten har kommit lite för tidigt.
    Må gott

    SvaraRadera
  15. Hej svejs!
    Guuud så snyggt! Och vilka urproffsiga bilder du tar. Jag blev kvar här inne en lååååång stund och dregglade över dina fina bilder.
    Nu blev jag sugen på att åka till Ikea och handla ljusstakar och fint skåp med glasdörrar ;) *fniss* Tack för inspirationskicken!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Kikar in här titt som tätt
    Undrar vart taklampan kommer ifrån?
    Ha det bra / Petra

    SvaraRadera
  17. Vilket fint vardagsrum, gillar de bruna tonerna och den gamla lådan..

    SvaraRadera
  18. Hej! vilket fint vardagsrum du har! Tänkte då specifikt på bordet, eftersom jag letar ett liknande. Såg att detta är ett gammalt inlägg, men kanske jag kan ha turen att det finns kvar. :-) Vart har du köpt det?
    (svara gärna på min blogg om du har möjlighet, så jag inte missar svaret)

    /Maya
    http://mayasblogg.wordpress.com

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥