18 augusti 2010

Shopping...





Nu när hösten närmare sig med stormsteg vill man handla sig en ny höstgarderob. Så även jag har
handlat lite nya plagg nu när vindarna börjar bli friska och kallare. Dessa plagg har jag shoppat på Lindex till väldigt bra priser och de känns som något mitt i mellan säsongerna.





Jag har rensat ut sommaren i garderoben för att breda plats åt höstens nya plagg. Denna höst inom
mode kommer med all säkerhet bli den bästa hösten på länge och denna årstid tillhör favoriten
när det gäller trender och mode.
Nu ska jag ut på stan och leta efter några sköna boots.

Här tittar solen fram perfekt shoppingväder!

Kram!

9 kommentarer:

  1. Hej C!
    Vilka snygga plagg! Visst blir man sugen på att skaffa nya fräscha kläder när hösten närmar sig:)

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Snyggt!! Alltihop!! Håller med dig där.. Är så roligt att handla höstkläder..
    Här blir det först och främst mest till barnen innan skolan..

    Ha det fint!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den där blusen ser väldigt snygg ut!

    Känns alltid roligt att förnya garderoben lite!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  4. Snyggt snyggt! Det är rätt mysigt att få börja med höstpysslet, vare sig det gäller kläder, inredning eller trädgård...Vad fint lilla S rum blev! Jättefint med tapeten i skåpet, förstår att hon blev glad, vilken stor skoltjej hon är nu! Kram C&M

    SvaraRadera
  5. ja nu är man sugen på höstkläder, håller med dig till fullo!! idag är det ett riktigt ruggväder i vår stad, fyyyyy 17!

    ha det gott!

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  6. Fina fynd:) ja vad sugen man är på höst nytt nu:)

    kram på dig // M

    SvaraRadera
  7. Måste ju till Lindex genast :-) Tunikan ser ju jättefin ut
    kramen Malin

    SvaraRadera
  8. Finns mycket fina höstkläder, tyvärr bara att hösten inte är i min smak... ;-D

    SvaraRadera
  9. Snyggt!! Önskar att jag hade lite mer känsla för mode... Blir så inspirerad när jag ser det fina du visar, men sen slutar det alltid med att jag köper kläder åt barnen istället.
    Hm...jag skulle nog behöva en stylist...

    Ha en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥