20 augusti 2010

Nice place...



Hej alla rara!

Ingen har väl missat Tine K underbara vackra hem, så himmelskt snyggt hem.
Hon är en stor inspirationkälla för mig säkert för många andra. Hon har en stil och en helhet
som får en att tappa andan och det går som en röd tråd från rum till rum.
Snyggare än så kan det inte bli.

Fredag igen och skönt är väl det. Här packas det för en tur ut till stugan så man får andas lite
frisk lantluft. Med all säkerhet blir det en tur i skogen för att leta efter gula små godingar.


Ha en trevlig helg!!


7 kommentarer:

  1. Jag håller med, sååå snyggt!
    Hoppas det blir en trevlig med mycket frisk luft i skogen:)

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller också med, en riktig inspirationskälla!
    Ha en trevlig helg du också!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Kan man annat än hålla med :)
    UNDERBART e bara förnamnet

    Trevlig helg

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en fin helg!
    Och.. jag håller med dig.. Tine k.. Underbar stil..

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Jag h åller med! Helt underbar stil!
    Härliga inspirerande bilder!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Nydelig hjem og blog:)

    Ønsker deg en fin helg,

    ps:legger med til som følger!

    SvaraRadera
  7. Nice place is right! Actually, it's VERY nice! :-)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥