21 juli 2010

Sköna kvällar på altan


Vilket hett och soligt väder vi fortfarande har. Det är så behaglig värme på kvällarna
och det känns underbart, nu när jag har börjat jobba, att även jag kan njuta av det
varma vädret. Jag sitter långt in på kvällarna på altan och vill inte gå in i första taget.
Underbart, så underbart...



Min buskros är står i full blom med vita blommor, vet inte riktigt vad den heter. Men
den doftar så ljuvligt gott som en gammeldags ros ska göra. Tänker på min lilla
 mormor när jag känner doften som hade någon liknande buskros.
Nu är sommaren som allra bäst.

Kram
C

4 kommentarer:

  1. Jag ville inte heller gå in i kväll men vi var tvungna att gå in för getingarnas skull. De var som tokiga. Vi misstänker att det huserar någonstans på altanen. Isch1

    LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag håller med dig - kvällarna är ljuvliga. Gick precis in för en halv timme sedan. Jag vil stoppa tiden nu!!!!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. ja kvällarna är alldeles fantastiska och jag njuter varenda sekund!!:-) vilken rekordsommar!!:-)

    ha en fin dag!

    kraam sofia

    SvaraRadera
  4. Jaa, det ÄR så ljuvligt!
    Den här sommaren behövde vi efter den hårda vintern..

    Sådan fin kudde du har där i stolen..

    Ha en fin dag!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥