11 juli 2010

Semester med ro...



Godmorgon alla rara!


Jag njuter fortfarande här på landet och det kan inte vara bättre än att få
vakna upp till en ytterligare strålande vacker dag.
Sitta på verandan med sin goda frukost och njuta av björkarna som susar lite svagt,
fåglar som kvittrar, solen som lyser på en himmel som har en klar vacker blå färg
och inte en bil så långt ögat eller örat når.
Jag tar dagarna som de kommer och med ro. Inga massa måsten utan jag gör det jag vill
och det är semester. 
Jag känner mig full av lugn och ro...

Nu är det stranden som hägrar och det ska packas
en korg med massa godsaker.

Ha en skön dag alla rara!

1 kommentar:

  1. Gott det låter..
    Jag behöver ro men har alltid rastlösa ben.. medfött..
    Hoppas du får en skön stund på stranden.. Själv ska jag iväg och röja på farmors loge.. Som tur är ligger sjön 10 meter ifrån bara..

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥