8 juli 2010

Mitt eget spa...


Vi är i stugan och njuter av det varma sommarvädret. Det blir bad i sjön på dagarna och om kvällarna
bygger vi på vår stuga, som ligger på samma tomt som svärföräldrarnas. På kvällskvisten efter ha ätit god
mat blir det ett skönt bad i baljan. Vårt eget lilla spa i en underbar natur runt oss och man kan skymta sjön bland trädstammarna, det är så avkopplande att man vill inte gå ur i första taget.
Här ser ni mig sitta njuta och titta ut över nyss avverkade jättegranar.

Idag blir det storloppis i Nora.

Kram

12 kommentarer:

  1. Wihii vad härligt det ser ut !

    Lycka till på loppisen...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå så koselig dere har det. Øland er et vakkert sted hvor jeg har mange gode sommerminner fra......kos deg på loppis;o) Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut:)

    Åh storloppis i Nora, vill oxå gå!! ;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Ååååå vad mysigt det ser ut.Vad skoj med storloppis i Nora.Ha en fin kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Hejsan! En så balja står på min önskelista :) Storloppis låter ju prima hoppas du hittar många fynd! Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Vad skönt det ser ut.
    Hoppas du hittar massor av kul saker på loppisen

    Ha det Antonija

    SvaraRadera
  7. Ser härligt lyxigt ut! :-)

    SvaraRadera
  8. Åhh jisses vad härligt det där såg ut!! AVIS!;-) Jag vill ha seeeemester!!:-)
    Ha en fin dag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Så mysigt ni har det. Mste vara underbart med ett sådant härligt "badkar" i naturen.

    Tack för söta kommentarer hos mig.
    Kram J

    SvaraRadera
  10. Å så himla härligt! Där mitt ute i "ingenting" - snacka om avslappnande att sitta där och filosofera, med något gott att dricka. Sådana stunder gör gott för själen.

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  11. Det där lät ju helt underbart! Både hemmaspa och så storloppis på det. Jag erkänner, jag är avis! ;-D

    SvaraRadera
  12. Åh, vad härligt med ett eget spa!

    Nora - det var längesen... När jag var liten var jag där varje sommar, då vi hade en sommarstuga långt ute i skogen. Noraglassen var ljuspunkten i den tillvaron;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥