13 juli 2010

Loppisfynd!


En salig röra av mina loppisfynd som jag hade turen att hitta på min runda i helgen.
Det var länge sedan jag hittade så många saker på en och samma loppisrunda.
Sockerlådan och bobinen hittade jag i Noras diversehandel där Ernst fyndade i sitt
tv-program. Två skomakarlampor som jag ska ha stugan, ljusstakar som kommer
få en annan färg och annat smått och gott.  Bobinen ska bli ett brickbord, ja nu har jag lite pyssel framöver.
Loppis är sommar...

Nu ska väskan packas för nu åker vi till Stockholm och roar oss.

Ha det gott i sommarvärmen!!

C

10 kommentarer:

  1. Vilka härliga loppisfynd.Sockerlådan gillar jag.Vad mysig att åka till Stockholm och roa sej.Ha det så mysigt och härligt.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka fina fynd!

    Ha en trevlig resa till Huvudstaden:)


    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Den lådan bitsocker tycker jag är kanon fin. Skall bli roligt och höra vad du gör med den.
    Ha det så kul i Stockholm. Kör försiktigt.
    Kram Antonija

    SvaraRadera
  4. Va roligt att få fynda lite. Ska bli spännande att se vad de blir av de sen. Ha en härlig resa. Kram

    SvaraRadera
  5. Sommaren är verligen loppisarnas tid och vilka fynd du gjort!!! Sockerlådan är verkligen "vill ha" :)

    Hoppas du har en skön sommar

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Hej,
    vad kul med så fina loppisfynd!
    Jag är inte så bra på loppis - måste verkligen ta och åka runt på några loppisar för att införskaffa mig lite kul prylar ( som dessutom inte kostar en förmögenhet).
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Så kul att du hittade så mycket! Det är ju inte alltid så lätt att hitta saker man behöver tycker jag...
    Ha det bäst i Stockholm! Där däremot där hittar du säkert ännu mer :) Åse

    SvaraRadera
  8. Vilka finfina fynd du gjort! O håller med, loppis ÄR verkligen sommar....

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Kanonfynd du har gjort!! Loppis is the shit;-) Hoppas ni har/hade det fab i sthlm!!!:-)

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥