19 juli 2010

I mitt fönster...



Min första arbetsdag idag, efter fyra veckor underbar, solig och varm semester. Idag har det inte varit något vidare väder så jag har verkligen haft tur med vädret på min semester, inte en enda regndroppe har jag upplevt. Helt otroligt! Nu får jag vänta fyra veckor sen har jag semester igen.

Här i köksfönstret blommar min fina vita Mårbacka och några zinkföremål får samsas på brädan. Vår altan ligger alldeles utanför köket och det är så skönt att tassa ut på morgonen och njuta av en god härlig frukost speciellt nu när man har börjat jobba igen. Det är väl en bra start på en arbetsdag...

Ha det gott!
C

7 kommentarer:

  1. Här är en till som börjat idag..
    Nää, man får passa på att äta ute så mycket som möjligt nu innan stormen.. Ser så mysigt ut där..

    Ha det gott!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Mmmm... låt inte sommaren ta slut änn på ett tag... Kram sari

    SvaraRadera
  3. Blä för att börja jobba igen, stackars dig!

    Jättefina bilder, eran altan ser så himla mysigt ut. *gillar gillar*

    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Så härligt att du haft så fin semester - brukar kännas lite, lite lättare att börja jobba igen då...

    Vilka underbart vackra bilder du bjuder på - TACK!
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Låter underbart.....här har det inte heller kommit något regn på länge. Tråkigt att din ledighet redan är över men skönt att du har ny att se fram emot..

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Visst är det nåt speciellt att äta frukost ute på altanén! Ha det bäst ( fast du jobbar)! Åse

    SvaraRadera
  7. Jobbigt att börja jobba igen men du verkar ha haft en underbar sem & då e det inte lika jobbigt att komma tillbaks. Själv sitter jag ensam på min avd på jobbet & har 1 1/2 v innan jag får sem. Så tråkigt att vara själv på avd man blir så sällskapssjuk när man kommer hem :)
    Underbara bilder
    Kram F

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥