14 juni 2010

Sötaste tjejen...



Även min lilla tjej vill vara fin och hon älskar klänningar. 
Hon är noga med att allt ska matchas med varandra, undrar var hon har fått det ifrån...hmm... 
Rosa är hennes älsklingsfärg men vilken 6-årig tjej gör inte det?
Denna söta sommarklänning har hennes pappa handlat i en liten butik i Vadstena för ett tag sen när han var där på jobb. Det ska nämnas att det hör till ovanligheten att han handlar kläder till henne.

Men gissa om hon blev glad över klänningen...

Sen måste en liten tjej ha en egen hårborste med spegel och matchande örhängen och ring.
Till detta sätter hon på sig ett par träskor och är klar för kalas.


Puss

16 kommentarer:

  1. Haha, ja de är för goa dessa små tjejer när allt ska vara rosa. Och gärna Hello Kitty kan jag tro;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. it's very pink isn't it ??

    SvaraRadera
  3. Sicken pappa som vågade köpa en klänning till sin lilla dotter. När min man var i Kina så hade hade med sej en sån underbar Barbie jacka till vår dotter. Jag trodde inte det var sant.

    Såna pappor vill vi ha

    Kram Antonija

    SvaraRadera
  4. Jag håller helt med kommentarer ovan, vilken pappa med go stil! :)

    Ha en finfin vecka söta dej!
    Kram Annaleena

    SvaraRadera
  5. Kikar in till dig & vill säga hej samt vilken trevlig blogg du har ;0)

    Ha det bäst / Cilla

    SvaraRadera
  6. OJ......här var det många gulliga färger :)
    Håkan

    SvaraRadera
  7. Tror jag det att hon blev lycklig för den klänningen, jättefin!
    Vilken underbar trädgård du har, súpersnygga bildr i förra inläggrt!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Vadstena är ju mina hemtrakter så där vet att jag finns många fina affärer! Klänningen är jättesöt så jag föröstår att dottern blev nöjd! Må så gott! Kramar Maria

    SvaraRadera
  9. Åh så söta saker. Min dotter gillade också rosa vid 6 sen fyllde hon 7 och allt ska nu vara svart och vitt...inte lika sött!
    Så fina detaljer du har i din trädgård!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vilka fina bilder från trädgården!!!

    Och klart man ska vara söt som socker när man är sex år och få ha en sån finklänning på sig!
    Extra kul att ens pappa köpt den också kanske (om det inte händer så ofta)!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  11. Sicken sessa hon blir! SÅ söta saker..
    Duktig pappa som handlar kläder till barnen.. Här har det nog aldrig hänt..
    Har ju bara killar.. men det kan hända att det blir en rosa tröja ibland här med till dom..
    Och jag.. Jag ÄLSKAR rosa fast jag är 36 år..

    Ha det bäst!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Så söt klänninge är, han har god smak...
    Min lilla hemlis kommer jag att berätta om på onsdag....fy så hemsk jag är som håller er på sträck bänken..

    HA det gott
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  13. Underbart med rosa tjejjer!! Vilken härlig trädgård och så himla cool lekstuga! Längtar se stå klar!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  14. Ja rosa är verkligen the colour när man är i den åldern!!:-) Supersöta saker!! Min tjej har bytt färg till svart och vitt nu, hmmm undra vem hon brås på?;-)

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  15. Rosa på tjejer är ju bara så fint.Sockersötasaker.Klänningen var ju bara så söt.Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥