19 maj 2010

Tävling!!




Jag tänkte ha en utlottning, min första tävling här på bloggen!
Nu när sommaren är på antågande tänkte jag fira och vad passar inte bättre med en

"Sommar med Ernst".

En fantastisk bok med mycket goda recept, tips, fix och fina bilder.

Alla kan vara med i tävlingen med eller utan blogg.

Lämna en kommentar och länka bilden ovan om du har en blogg.
Ni som inte har blogg en lämna en kommentar eller maila mig.

Vill du ha extralott lägg till dig som följare på Bloglovin' av min blogg.

Hoppas att du vill vara med!!
Jag drar vinnaren 6/6.

Lycka till!

105 kommentarer:

  1. Å kul med tävling! Självklart vill jag vara med! Lägger in länk på min blogg och prenumererar nu via Bloglovin. :-)

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Den boken har jag kollat på men ännu inte kommit så långt som att köpa den, så jag är mer än gärna med och tävlar!!!

    har länkat i bloggen ; http://MsDemoch.wordpress.com/vi-tavlar/

    och följer dej redan på bloglovin!

    ha en fin onsdag

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna tävla om den vackra boken. Länkar från mig och lägger till dig på bloglovin :)
    Du har en jättehärlig blogg tycker jag!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. klart jag är med och firar första tävlingen. Lägger ut bilden på min blogg :-)

    Linda

    SvaraRadera
  5. Va kul med tävling och en super duper vinst dessutom... Jag länkar med bild hos mig!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Ernst is my man..=)Såklart jag är med och tävlar om honom. Länkar såklart/Annica

    SvaraRadera
  7. Vill självklart vara med i denna tävling. Länkar från min blogg.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  8. Vilken kul tävling! Det är klart jag vill vara med i det:)
    På din fråga ja jag säljer akvareller,
    men jag målar mycket för min egen skull, precis som bloggen är min kreativa bollplank också.

    Så mycket bra inspiration du bjuder på!
    Kram Annaleena

    SvaraRadera
  9. Uiiie jag är med. Ha rinte denna bok...Länkar och har lagt till dig till bloglovin/ Kram till dig A

    SvaraRadera
  10. Åhh!! Jag vill va me!! Jag kör alla lotter..

    ♥Mia

    SvaraRadera
  11. Klart man vill vara med, gillar Ernst..länkar från min bogg.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag vill gärna vara med på utlottningen. Ernst är min favorit, helt klart.

    Din blogg är inspirerande

    Kram/Katrin Johansson i Borås

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Vad kul med tävling! Jag är gärna med, Ernst är ju aldrig fel;)

    Länkar från mig, har lagt till mig som följare av din fina blogg oxå!

    Ha det bra!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. åh den boken vill jag vinna ..

    jag är med
    kram

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vad roligt att ha hittat till dig! Jag är gärna med i tävlingen.
    Länkar från mig!
    Välkommen in på besök hos mig!
    ♥ - hälsningar
    Marie

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Vad kul att du tittade in hos mig, för nu hittade jag din blogg. Och då vill jag ju självklart vara med i din utlottning.

    Hoppas du också snart hittar ett bord!
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  17. Hej! Vad roligt med tävling, jag är gärna med!

    Hälsningar Malin

    malinwennroth@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Ååh, de boken skulle jag jättegärna vilja ha så självklart vill jag vara med i utlottningen!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  19. Klart man vill vara med! Den boken skulle passa till morgonkaffet i växthuset, när nu det blir klart ;0). Jag länkar såklart!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  20. Jag älskar Ernst! Hans julbok sålde slut snabbare än jag hann regaera här i mina geografiska nejder. Är sommarboken lika inspirerande? Jag hoppas det hoch med det tävlar jag gärna!

    Tack!

    SvaraRadera
  21. God morgon!

    Jag är gärna med och tävlar om den här fina boken. Länkar så klart också:)

    Önskar dej en riktigt skön helg - kram kram!

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    Jag vill gärna var med i tävlingen om den fina boken!
    H. sussu

    SvaraRadera
  23. Hei.....å nå banket mitt hjerte ekstra her jeg sitter og ser boken jeg har ønsket meg lenge. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og legger ut også en link til deg;o) Vil også samtidig ønske deg en fin pinsehelg. Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  24. Självklart vill jag tävla om nya Ernst-boken :-)

    Länkar med bild från min fengshuiblogg och lägger gärna till Din blogg via Bloglovin :-)

    SvaraRadera
  25. Hei, hyggelig med bokgaver, er gjerne med på trekning, har enda ikke fått til hvordan jeg linker til din konkuranse, men er en ivrig følger.
    Marianne

    SvaraRadera
  26. Åh, Ernst är ju underbar!! så den boken vill jag gärna tävla om!! jag lägger din bild i min sidebar på bloggen! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  27. Är gärna med i denna tävling för Ernst är ju en inspirationskälla..Så den boken vill jag ha en chans att vinna!

    Jag som skriver är en ny läsare här i din blogg och har precis startat egen för några dagar sedan.. ;)

    SvaraRadera
  28. Hejsan! Jag är gärna med i din tävling för Ernst är en riktig favorit! Jag tar tre lotter och håller tummarna!
    Kram, Helene

    SvaraRadera
  29. Hej! Vad jag längar till sommaren och semestern när jag såg detta pris : )
    Jag vill vara med!
    /Lotta
    lottis.st@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej! Jag är gärna med och tävlar i din fina tävling och jag länkar från mig och lägger till dig i bloglovin!

    Mvh Amanda

    SvaraRadera
  31. Jag har lärt mig länka och vad var det mer jag skulle göra??? Jo följa dig, vilket jag gjort tidigare. Vad var det mer jag skulle göra ???? jo säga att självklart vill jag vara med på utlottningen av ernstboken eller var det ernsttoken, ja hur som helst så är jag här nu.....Kram <3

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med och tävla! Inspiration kan man int få för mycket av!!!!
    Jag länkr dig på min blogg!
    http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
  33. extra lott: Och självklar har jag blivit följare ochså!

    SvaraRadera
  34. Självklart vill jag vara med!!
    Länkar från min blogg och har lagt till mig som följare, så klart!

    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram ia

    SvaraRadera
  35. Hejsan, är gärna med i din tävling om boken.Vill också kommentera att du har en fin blogg.

    Mvh Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag vill tävla!!!

    Jag har länkat i min blogg:
    http://lottiec.blogg.se/2010/may/tavla-om-sommar-med-ernest.html

    Kram Helena

    SvaraRadera
  37. Hejsan, visst är det gott att sommaren äntligen är här. Gillar ju Ernst så jag vill gärna vara med i din utlottning, länkar givetvis.

    ha en fortsatt trevlig söndag //Marie

    SvaraRadera
  38. Hej!
    Vill gärna vara med och tävla om den fina boken!

    Mvh
    Anna "utan blogg"
    miss.fighter@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hejsan!
    Första besöket på din blogg för mig. Jättefint har du det i ditt hem! :)
    Gillar Ernst och skulle gärna vilja äga den boken. Hoppas på tur och länkar i min blogg.
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  40. Självklart vill jag vara med och tävla om denna fina vinst =) Du är tillagd på min bloglovin fr.o.m nyss ;)

    K R A M // T i n a

    ps. jag har suttit en stund och kikat runt på lite gamla inlägg här hos dig...jag trivs här =)

    SvaraRadera
  41. Åh, den här tävlingen kan jag ju inte motstå! I like Ernst ; )
    Jätte fin blogg du har! Länkar såklart!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  42. Ja e´me´! ;-)

    jag länkar så klart!

    Kram britt

    SvaraRadera
  43. Jag gillar Ernst och vill gärna vinna boken och önskar dig en skön sommar. som Ernst i hängmattan
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  44. Eftersom Ernst är en av mina största favoriter och en stor insperation vill jag självklart vara med och ha chansen till denna underbara vinst.

    Jag har länkat till tävlingen i min blogg och lagt till dig på blogloving. Tur att jag hittade din blogg för jag gillar den verkligen.

    Kram

    SvaraRadera
  45. Ernst är en favorit. Vill väldigt gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

    SvaraRadera
  46. Hittade just hit via Vita rosor och förgätmigej. Roligt att hitta en "ny" fin blogg!

    Är förstås gärna med i utlottningen av boken! Gillar Ernst, precis som alla andra kvinnor... Har redan julboken, så sommarboken skulle sitta fint den med.

    Jag lägger ut bilden och länkar från min blogg. Lägger till dig i min blogglista och följer dig på det sättet i stället för via Bloglovin. Har valt det sättet, tycker att det är enklare via min egen blogg, där jag ser när du uppdaterar också.

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  47. Hittade just hit via en sökning på olivträd via google och självklart vill man ju ha ernst om man har möjlighet :)

    SvaraRadera
  48. Hej.
    Jag vill vara med i utlottningen!
    JAg länkar från min blogg och lagt till mig i bloglovin!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  49. hej hopp, jag vill vara med och tävla om Ernst-boken för jag får inte köpa den för min man he he. Jag länkar och lägger dig på min bloglovinlista, kraaam Malin

    SvaraRadera
  50. Hej! Hamnade här av en slump och så ser jag att du har en utlottning Ernst är absolut min favorit..Så jag bara måste var med..Jag länkar hos mig..Kul med dragning på min tös födelsedag..6år i år så det blir 6år 6/6..
    Susanne

    SvaraRadera
  51. Hej.
    Är gärna med i utlottningen, Ernst`s böcker är ju så mysiga. Länkar också.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  52. Ja jag älskar Ernst! Som så många ;-). Ska genast länka och lägga till dig i bloglovin! Nu håller jag tummarna.

    Kram M

    SvaraRadera
  53. Hej
    Jag vill vara med ...gillar Ernst!! Fin blogg du har..första men inte sista gången här!!
    Ha dé
    Brit
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  54. Jaa, jag vill oxå vara med! Ernst är en favorit och det är ju ingen sommar utan honom.Jag länkar inne hos mig och lägger mig som följare till din blogg. Tre lotter blir det då va..
    Hoppas på tur!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  55. Hej!

    Spanat in denna bok ett atg men inte kommit mig för att köpa den, så jag passar på att försöka vinna den hos dig först =)
    Hoppas på tur =)

    Länkat till dig från min blogg.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  56. Vill gärna vara med och tävla om lite härlig semesterlitteratur! Länkar på min blogg!
    Härlig vår önskar Växthusmadam

    SvaraRadera
  57. Ja, självklart vill jag vara med. Ernst är ju alltid lite kul. Du finns redan på min Bloglovin.

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är med så klart, vill gärna inspireras av denna fina bok! :-)

    SvaraRadera
  59. Hittade in på din trevliga blogg, kolla gärna min! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  60. Jag är med och tävlar.Har lagt till mig som följare och får 2 lotter i tävlingen...
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej, vill förstås oxå vara med. // Marie

    SvaraRadera
  62. Vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg!
    Din blogg är jättefin!
    Ha det gott!!
    //Margot

    SvaraRadera
  63. Jag vill också vara med och tävla om denna underbara bok med Ernst. Jag har själv boken men vill gärna ge en till min dotter som överraskning när hon fyller är i juli.
    Jag följer din fina blogg, länkat från min sida, så önskar 3 lotter och en maassa tur.
    Ha en underbar helg.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  64. Ërnst bok är ju bara ett måste, så nu håller jag tummarna...Tack även för din inspirerande blogg och alla underbara bilder;]

    SvaraRadera
  65. Vilken härlig vinst! Klart jag vill ta chansen. Har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

    Kram Outi

    SvaraRadera
  66. Vill gärna vara med och tävla om denna bok, fick i julklapp hans förra bok så nu vill jag även ha den här.

    Länkar så klart från min blogg.

    //Emma
    http://skruttbilsbruden.blogg.se/

    SvaraRadera
  67. Jag är gärna med i din utlottning, jag har även tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/may/bok-sommar-med-ernst-66.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med i tävlingen

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/05/vinn-boken-sommar-med-ernst.html

    SvaraRadera
  69. Härliga underbara sommaren och vinna denna bok vore filemang.
    Länk:
    http://olelsi.blogg.se/2010/may/vinn-denna-fina-sommar-bok.html

    Har lagt till bloggen på bloglovin.

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  70. Hej Hallå!!!

    Jag vil vara med å tävla om Ernst finfina bok. Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt din bild samt länkat hit. http://wonderings.blogg.se/2010/may/vinn-boken-sommar-med-ernst.html

    Ha en skön söndag.


    MVH/ANNA

    SvaraRadera
  71. Hej :) Jag är gärna med. Länken finner du här: http://turkost.blogspot.com/2010/05/ernst.html.

    Ha en underbar dag!
    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  72. Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Legger deg til som følger via Bloglovin.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  73. Självklart vill jag vara med och vinna också förstås!
    Länkar till tävlingen i högerspalten i min blogg

    Helene

    SvaraRadera
  74. Hoppas det är min tur att vinna!!
    /Malin

    SvaraRadera
  75. Vill gärna vara med och tävla! Har ingen blogg men hoppas på tur ändå!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  76. jag vill vinna
    erikanordin@live.se

    SvaraRadera
  77. Jag vill också vara med!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  78. Vill jättegärna vara med och tävla!

    Har tyvärr ingen blogg, så en lott för mig :-)

    /Linda
    ia_fia(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Åh, klart att jag vill vara med på en lott.
    Jag älskar Ernst! Jag älskar allt han hittar på..
    Min käre sambo gillar också alla projekt jag blivit inspirerad till att påbörja.. Han älskar också Ernst.. not! :)
    Så visst vill jag bli ägare av den fina boken..

    Mvh
    millasv

    milla_s74@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Åh, denna bok har jag spanat på länge :D
    Vill gärna vara med! Har ingen blogg men tack för att man kan delta ändå :)
    Har lagt till dej på bloglovin´ också för extra lott.

    Maria Ö
    hati_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Jag är med (:
    Länk http://vattenfastmascara.blogg.se/2010/june/bok.html
    Kram Johanna-Sofia
    tuggummitatuering@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Självklart vill jag vara med i din tävling! Visst är Ernst härlig?! Jag länkar givetvis på min blogg också!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  83. Hei.

    Jeg er gjerne med. Følger deg både på blogspot og bloglovin og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-bok.html

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  84. Så klart att jag vill vinna den fina boken. Länkar till tävlingen.

    SvaraRadera
  85. JA, vem vill inte vinna Ernst?! Jag är gärna med i utlottningen. Jag länkar självklart också.
    Ha det gott! Kram, Karin

    SvaraRadera
  86. Jag vill så klart vara med och tävla!
    Har länkat med bild från min blogg!
    /Therése

    SvaraRadera
  87. Jag är gärna med och tävlar!
    Länkar från min blogg.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  88. Jag är gärna med och tävlar! Har länknat bilen på min blogg, samt lagt till dig på bloglovin. Hoppas på tur! Kram

    SvaraRadera
  89. Hej!
    Den boken skulle jag gärna vilja ha, så därför är jag självklart med i utlottningen =)
    Länkar från min blogg.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  90. Oj, vad många som är med och tävlar! Jag prövar också lyckan! Jag länkar från min blogg och håller tummarna! Kram Stina

    SvaraRadera
  91. Hej!
    Jag vill gärna vara med!

    Länkar!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  92. Kul med tävling givetvis vill jag vara med och tävla om boken. Jag länkar från min blogg

    SvaraRadera
  93. Det klat jag vill vara med o fira sommaren.
    Läkar också
    Ha en fin helg
    Annelie

    SvaraRadera
  94. Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till tävlingen på min blogg och lagt till dig på Bloglovin :)

    Hälsningar, Sofie

    SvaraRadera
  95. Vill gärna vara med och tävla och har länkat från min blogg.

    Sanna

    SvaraRadera
  96. Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  97. Jag vill gärna vara med och tävla. Har lagt till dig på Bloglovin och länkar.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  98. Pinsamt nog är jag en av få som inte gillar Ernst - men min mamma älskar honom. Alltså är det hennes namn och adress du får om vi vinner. :)

    PS. http://evamar.blogg.se/2010/june/bok-6-juni.html

    SvaraRadera
  99. vill gärna vinna. super härlig bok ju!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt fin helg kram Lillan

    SvaraRadera
  100. Vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar från min blogg och har lagt till dig i bloglovin.
    Hoppas nu på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  101. Jag är gärna med fastän det är så här i sista minuten =) Den verkar så härlig den där boken!
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Snyft...kanske jag e för sent ute..men ännu är inte dagen slut så jag gör ett försök. Jag vill ABSOLUT vara med i din tävling. Ernst e min favorit. Håller ALLA tummar & tår!
    Jag länkat såklart till min blogg a 2 lotter.
    Kramisar fr norrland
    Ps Härlig blogg du har & tack för inlägg på min blogg

    SvaraRadera
  103. Hej! Jag vill delta.
    Tyvärr har jag ingen blogg.

    Nu håller jag tummarna!
    Kram Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  104. hejsan! jag är gärna med och tävlar om denna bok. :) har lagt till dig på bloglovin med.
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥