7 maj 2010

Olivträd



Härliga Fredag!

Härom dagen kom min Raring hem med två olivträd. Gissa om jag blev glad, jag som älskar små överraskningar. Han visste att jag ville ha olivträd och köpte två dessutom. Härligt Raring!!
Nu ska jag leta efter en snyggare kruka att ha träden i. Jag har tänkt mig något i zink eller korg och när det blir varmare får de bo ute på altan. Vilken medelhavskänsla...mmm.... mycket annat som saknas för att få den känslan förståss...
Idag är det dags för Fredagsmys!!
 
Kram C

 

12 kommentarer:

  1. Gratulerer...ja de trærne er herlige. Har lyst på et til jeg og, et med lang stamme! Er bare spent på om jeg får de til!! Ha en skjønn dag!!

    SvaraRadera
  2. Vi köpte också ett olivträd för någon vecka sedan. Sedan dess har det bara fällt löv och ser ganska sorgligt ut nu. Kanske saknar det sol och värme. Hoppas dina träd trivs bättre :)

    SvaraRadera
  3. Vilken kille där som vet vad du behöver ; )

    Skön fredag..

    ♥Mia

    SvaraRadera
  4. WOW visst är det bara så himla mysigt med supris!!!!Jag bara älskar det!!!!!vad gulligt av din raring.Önskar dej en mysig dag .Kramar Rita♥

    SvaraRadera
  5. Men vilken man du har!!! Det var verkligen ingen dålig överraskning! Jag har ett som jag räddat från det döda, det är jag väldigt rädd om. Men ett lite större skulle inte sitta fel *ler*.

    Här har de en till som tar bort det murriga! Härliga kuddar du hittat, visst är det toppen med kuddar *ler*.

    Ha en skön helg!

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  6. Vad gulligt av honom, och två stycken dessutom.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt när man blir övveraskad med blommor, inget dåligt att få olivträd och dessutom två....

    Ha en härlig helg
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Gullig och snäll raring du har. Jag får allt köpa mitt egna träd *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  9. Det var inte dåligt att få Olivträd så där!Visst blir man glad när dom överraskar! Bilderna är jättefina....Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Vilken snäll raring du har, två olivträd, det var inte illa!!:-)Överraskningar är ju det bästa som finns!!:-) Ha det gott!

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  11. Ingen dålig överraskning av din man. Det skulle min karl aldrig komma sig för att köpa ;)

    Såg dina fina kuddar här nedan. Varifrån kommer de?


    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Hej C!
    Vilken gullig man som kom hem med TVÅ olivträd til dig:) De är så fina, är oxå sugen på ett men det får jag nog gå o köpa själv i så fall, hihi!

    Tack för tipset om Body Shops produkter härnedan:)

    Ha en trevlig kväll,

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥