23 maj 2010

Fantastiska Zetas




                      Inne i butiken Zetas, här fanns så mycket fina saker och mycket inspiration.


Om ni kommer till Stockholm måste ni besöka Zetas trädgård, jag säger Waaoow vilket ställe. Så mycket inspiration, växter och udda detaljer som sätter pricken över i:et i en  trädgården. Här tillbringade vi ett par timmar och jag sög åt mig massor med idéer och inspiration. Ett helt fantastiskt ställe för inredning och trädgård!!


                        Utomhus på Zetas fantastiska trädgård.

Vilka fantastiska planter, växter och träd mm med bra kvalitet. Nu handlade jag inte några växter men en massa annat till trädgården som krukor, korgar och annat smått och gott. De hade även ett trevligt café med mycket smarriga godsaker och lunchservering. Det var väldigt mycket mycket folk men det var inte konstigt när vädret bjöd på ett riktigt härligt sommarvärme och lusten för att fixa i trädgården är som störst då.

Vad roligt att så många vill vara med i min första tävling här på bloggen
och så roligt att nya läsare har hittat hit.
 

Ha en fortsatt trevligt Söndag!!

Kram
C


11 kommentarer:

  1. I den där butiken skulle jag verkligen trivas... Förstår du fick inspiration o ideér. Ha en bra kväll o jätte fin blogg du har. Hit kommer jag gärna tillbaka!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Gud jag dreglar... Så mycket fint!! Har synat bilderna in i minsta detalj..:)

    Hoppas att du visar oss vad du handlat för fint!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Wow! vilket ställe! Där skulle jag trivas...

    Fin blogg, ska läsa runt lite och va med i din fina utlottning.
    Välkommen att vara med i min utlottning.

    Kram britt

    SvaraRadera
  4. Precis som jag tänkte - helt underbart vackert! Nu vill jag änne mer gärna ta mig dig. Och vilket perfekt väder ni hade för en sådan inspirationstur!

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  5. Ja Zetas är verkligen paradiset för oss inredningsgalna.
    Jag måste ta mig upp dit snart.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad kul att få se bilder från ljuvliga Zetas! Vad mycket fint de har, jag hade nog blivit smått hagalen där inne, hihi:)

    Ha en bra vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej..
    Ja, det ser jag att det är värt ett besök dit..
    Det har jag faktiskt planer på till sommaren redan.. ; ) Men, ibland blir det inte som man tänkt sig..
    Underbara bilder därifrån! Tack!

    Ha det fint!
    ♥Mia

    SvaraRadera
  8. Har aldrig varit där. Måste nog svänga dit nästa gång. Hoppas att allt är bra/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  9. Gud vilka härliga bilder, jag önskar att jag kunde ta mig dit. Härlig inspiration..

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Härlig blogg du har!! Visst är det Underbart på Zetas! Var ett par år sedan jag var dit så det är väl dags igen känner jag:)!
    Nu ska jag titta vidare hos dig!
    Kram/Ulrica

    SvaraRadera
  11. Kommer jag mig till Sthlm i sommar så måste jag ta en tur till Zetas. Jag är bara rädd att jag ska hitta massor med fina saker som jag omöjligen kan få med mig hem...

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥