2 maj 2010

Hallen...


Förändring sker i huset hela tiden och här är en del av vår hall som har förändrats lite grann.
Hallen går i  färgerna svart och vitt med en vitmålad stående panel och ett svart schiffergolv. Nackdelen med ett svart golv är att precis allt syns men det är så snyggt så det snygga överväger nackdelen. Spegeln har jag sprayat från guld till svart. Den köpte jag i London för 15 år sen på marknaden i Covent garden. Fraktade hem den som handbagage inte populärt för kabinpersonalen, kan jag tala om, men hem kom den till slut.


Ha en forsatt skön Söndag!





11 kommentarer:

  1. Snygg hall!
    Jag har oxå en guldspegel som jag vill måla om, har inte bestämt mig om jag vill ha vit eller svart men när jag ser din lutar det nog åt svart :) Blev det bra på en gång och vad använde du för spray??
    Superfin blogg!!!!
    / Hälsningar Kristin

    SvaraRadera
  2. Mmmm så snyggt!

    Vi skall göra i ordning vår hall till hösten. Jag vill också ha svart skiffergolv:)

    Ha det gott i veckan - kram!

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt. Jag gillar svart och vitt. Vi har också svart golv så jag förstår vad du menar....ingen höjadare att allt syns.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vi har också svart golv i hallen och i köket, mycket sopande blir det:-) men fint är det. Trevlig blogg du har!:-) Hittade hit idag.

    SvaraRadera
  5. Superfint,liknar vår hall=)Dammsugaren är min bästa vän med svart golv. Men tänk hur det skulle se ut med ljust golv,inte mycket bättre...Jag köpte en billig spegel på jysk som jag sprayade svart, helt ok resultat.Ha en nice vecka/Annica

    SvaraRadera
  6. Hej Kristin!

    Roligt att du hittade hit och gillade min spegel. Jag köpte vanlig sprayfärg på Panduro hobby och jag sprayade två ggr. Det blev perfekt!

    Lycka till med din spegel!
    KraM C

    SvaraRadera
  7. mmm jättefint och jag gillar spegeln skarpt. Kan tänka mig kabinpersonalen. Du frågade vad hag hade varit på för tokigt, vill inte skriva ut det på bloggen eftersom det är vissa som läser min blogg som skulle kunna ställa till det. Men jag kan maila till dig vännen/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. Så fint! Man ska inte låta begränsa sig av kabinpersonalen, jag fraktade hem ett olivträd på flyget förra våren!

    SvaraRadera
  9. åh vad fräscht...

    SvaraRadera
  10. vad fint och snyggt... Du ger mej enormt mycke inspiration. Tack

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥