6 maj 2010

The Body Shop


Jag vill slå ett slag för The Body shops produkter, som jag själv använder. Jag gillar deras värderingar att den enda vägen till äkta skönhet är den naturliga vägen och samtidigt strävar de efter att skydda vår vackra planet och de människor som är beroende av den.

Jag använder deras milda Ansiktstvätt som är en effektiv rengörare och ansiktet blir ren, mjuk och man känner sig fräsch. Dagkrämen Aloe är en skön fuktighetsbevarare och gör huden mjuk och len. Som skyddar och vårdar ansiktet, som är det mest utsatta på kroppen och det vill man skydda eller hur?

Det finns ingen kräm som tar bort rynker men man kan motverka att de kommer...
Huden börjar åldras redan vid 23 års åldern så det gäller att vårda huden ömt...

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. God morgon!

    Tack för fina tips! Jag har använt en del av Body Shops produkter men det var ett tag sedan...Och som du skriver - rynkor kan inte tas bort med de dyraste av krämer. Men visst kan man försöka hjälpa huden så länge det går att mota bort dem:)

    Ha en skön torsdag - kram!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig använt Body shops grejer.Men som du skriver så kan ju inte den dyraste krämen ta bort dom men man kan ju hjälpa huden så länge man kan !!!!Önskar dej en härlig dag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig provat deras produkter men är glad för alovera produkter. Jag går på ansiktbehndlign på ett ställe som heeter Lenhud och köper mina produkter där.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥