10 april 2010

ZZZink.....♥

                       Bilder lånad från Madam Stoltz


Hallo alla rara bloggisar!

Här är vädret inte något vidare, det råkallt brrrr. Idag har man fixat inne och inte ute som jag hade planerat. Ska ut till min målarverkstad sen och måla klart ett loppisfynd som aldrig blir tycks bli klart.
Jag är väldigt förtjust i Zink och hittade dessa skönheter på nätet hos Madam Stoltz.



Zink gör sig bra utomhus. En kombination med betong, rost, sten och zink, I like. Naturligtvis gröna växter  till och det blir lite medelhavskänsla. Den känsla eftersträvar jag i min trädgård men det är en lång väg kvar för vår trädgård var helt vildvuxen när vi flyttade in. Ett vattenspel skulle jag vilja ha trädgården och den på bilden är helt i min smak.Det är så rogivande med porlande vatten och fågelkvitter. Massor med sol och värme förståss.

Ha en trevlig kväll!!



5 kommentarer:

  1. Zink är fint till vitt tycker jag..

    Ha en skön Helg!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. En najs ide med blomlådan på stegen,den tar jag=)Och medelhavskänsla skulle vara fint men vi bor på en bergig tomt med potential om man hade tid och en trädgårdsdesigner till hands...drömmar driver oss framåt!
    Zink är väldigt användbart och snyggt. Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!

    härliga, inspirereande bilder! :)
    Zink är jättefint mot de flesta växter..en klar favorit här med!!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  4. Jag älskar zink, har den där burken från Madame Stoltz att ha bröd i:-) Köpt på Jacobssons möbler såklart!:-)

    Ha en sin dag, idag skiner ju sooolen!!!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Jösses jag blir helt snurrig idag med alla fina bilder på trädgårdsinspiration... Jag gillade verkligen bilden med stegen! Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥