12 april 2010

Nya fina matplatsen



En ny solig dag!

Här kommer färska bilder från matplatsen.
Jag är så nöjd med råspontväggen, nya lampan och helheten känns bra.
 De gamla stolarna behåller jag...så länge.
Tavellisterna åkte upp igen på väggen...så länge.
Ser ni att mitt Myrtenträd lever, jippi!
Korgen har jag fyndat på Jula för 59 riksdaler.
En Mårbacka har fått flyttat in i en ny kruka.
Resten av sakerna är gamla som har fått bytt plats.

Nu ska jag ut i solen med en kopp kaffe
och lyssna till fågelkvitter.

Njuta av det soliga vårvädret...

Kram C


13 kommentarer:

  1. Så snyggt! Nu ska jag också njuta i solen=)Tjing/Annica

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint!!!!
    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Er matplats är så superfin!! Brädväggen blev pricken över i:et, det är ett som är säkert!:-)

    Ha en fin kväll!

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  4. Vad fiiint! Lite industriell känsla nästan... Åh, jag försöker dra åt det men det är inte lätt vill jag lova... Var kommer den underbara lampan ifrån. Den var ybersnygg! Och näe, jag säljer inte grönsaker. *hihi* Tycker bara väldans mycket om att äta dem!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Hej igen..tihi...

    Ja Myrsine trädet är släkt med myrten o betydligt mer lättskött..!!
    Dock oftast inte lika stora som myrtenen utan lite mindre..

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg vägg. Vilket härligt väder idag. Har också lyssnat på fågelkvitter;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Kvitter kvitter :) Hoppas du hade det mysigt i solen!
    Jätte fint det blev, gillar panelen , super! Har många gånger stått och hållt i porslinskulor men inte vetat var jag ska ha dem men NU vet jag, nu hoppas jag bara de finns kvar i affären...:)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  8. Wow, så snyggt det blev!! Gillar verkligen väggen, min bror har en likadan i sitt sovrum som vi gått och tittat på och är sugna på att "härma" här hemma och nu blev jag riktigt sugen på att dra igång, men får nog lugna mig då taket ska läggas om och huset dräneras först, så tråkig men nödvändiga saker...

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  9. Vad snygg din matplats blev!
    Älskar lampan, vart har du köpt den ?

    Kram Madde

    SvaraRadera
  10. Jaa, men visst har det vart härliga dagar!?
    Fin fint!! Blev ert kök..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Grattis, du vann lyktan Skymning i tävlingen hos mig! Maila mig på maria@hemochlycka.se så kommer den snart på posten.

    Mia

    SvaraRadera
  12. Härliga bilder du bjuder på från din nya matplats, det blev jättefin, snyggt.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Sååå snyggt!fina detaljer.Och jag är också nyfiken på vart du har köpt lampan?

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥