23 april 2010

Ibland har man tur!


Hej alla raringar!

Äntligen Fredag och jag är ledig hela helgen! Men vad dagarna går fort och allt rusar en förbi alldeles för fort. Snart är april över och vi är inne i maj!
Jag har precis varit ute på en långpromenad med hunden och det var lite bitande kallt, men kändes så friskt och stärkande ändå. Solen var framme och det blir säkert varmare under dagen får vi hoppas. Nu nalkas en kopp kaffe och någon tidning, det är verkligen avkoppling för mig. Njuta av tystnaden med en kopp...mmmm.

Jag hade turen att vinna denna underbara lilla ljuslykta hos rara Mia och gissa om jag blev glad. Den är så fin och står nu på mitt köksbord och där passar den alldeles utmärkt.


Ha nu en fab Fredag!

Tusen Kramar!

8 kommentarer:

  1. Hej,

    Åhh det låter som du har en skön fredag:)

    Vilken underbar ljuslykta! Nu när du ändå är inne i tursvängen så kan du även vinna en skylt inne på Lantliv på Holm idag:)

    Önskar dej en fortsatt ledig skön helg - kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fredag.Vilken underbar ljuslykta.Grattis till vinsten .Önskar dej en fin dag kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åh vad söt den lyktan var,grattis!
    Just nu njuter jag av vardagen hemma efter en högst ovanlig weekend i europa=)Och loppis imorgon känns som pricken över i:et på denna annorlunda vecka!Ha en skön helg/Annica

    SvaraRadera
  4. Kaffe och en tidning... håller med dig, det är njutning!!:) Och att vinna en sån fin vinst är ju inte fel... grattis!

    Så himla fint ditt förra inlägg är, både i ord och bilder!!!
    Ha en go sista aprilhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så skönt att få njuta av en tyst och lugn stund, här har det varit full rulle hela dagen!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Det var verkligen en liten söt lykta... Du är för snäll *hihi*. Kvinnor kan serru!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten turgumma där:)
    Ljuskoppen är jättefin!

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis till den fina vinsten! Tjusig kruka!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥