27 april 2010

Färgbyte?






Soliga Tisdag!!

Vilken ljuvlig Tisdag det är, solen lyser från en blå himmel och det är varmt. Här har det varit 17 grader varmt och på altan mot väggen ännu varmare. Jag har varit ledig idag och här hemma har det mest varit en lat dag. Suttit ute i solen och slappat, gissa om jag har blivit röd??
Jag funderar på om jag ska byta ut dynorna och kuddarna till altanmöblerna. Vi har har två grupper på vår altan som är i etage och jag har haft det röd-blå-vita temat i ett par år nu. Är sugen på helt andra färger men tycker att rött och vitt är fräscht till sommaren.
Vad tycker ni??

Ha en mysig kväll!

Kramar

14 kommentarer:

  1. Visst har det varit en kanon tisdag.ja rött och vitt är snyggt oc somrigt.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Rött/vitt är en klassiker. Alltid snyggt,själv har jag tillsatt cerise för att tuffa till det lite.Appropå röd så har jag också antagit den kulören i ansiktet=)Ha det gott/Annica

    SvaraRadera
  3. Kjører rødt hvitt her i år og. Passer best til huset og naturen her synes jeg. Lykke til!

    SvaraRadera
  4. Rött och vitt är kanonfint!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Håller med dig, jag är svag för rött och vitt. Har blåvitrandiga dynor men gillar mer det röda egentligen. Fina bilder, ser härlig ut!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Rött och vitt är fint och frächt. Något jag själv är barnsligt förtjust i är lime grönt tycker det smälter in så fint i trädgårdens färger.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vitt och rött är en kombo som funkar i alla lägen:-) Superfint!!

    KramkramS.

    SvaraRadera
  8. Super fint! Men jag hade nog behållt lite marint... men sån är jag! Rött och vitt är också fint.
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  9. Å det låter som du haft en ljuvlig dag i solen!!!

    Jag tycker det är jättefint med rött, vitt och blått på altan - det blir det hemma hos oss också:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  10. Tycker med att det är snyggt!!
    Kör på det du ett år till ; )

    ♥Mia

    SvaraRadera
  11. Rött och vitt är snyggt, passar utmärkt även med blått! Så jag tycker du kör med färgerna du ar ser så fint ut på dina bilder!! ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Vilken trevlig och fin blogg!

    SvaraRadera
  13. Håller med ovanstående kommentarer.Rött piggar upp! vad fint avlastningsbord ni har.

    SvaraRadera
  14. Ja nu är det verkligen underbart, gäller att ta tillvara på solstrålarna!
    Tycker ju att det ä väldigt somrigt å fräscht med det blå, vit röda!!
    Min leksaksförvaring kommer från Pb Home!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥