30 mars 2010

S som i skjorta...



StorSkjortan...

...gör ett intåg i min garderob. Ännu ett mode-måste om man vill hänga med.
I vår är skjortan både längre och smalare eller
så ska den vara något kortare och vidare A-linjeformade modell.
En perfekt modell för mig som inte vill visa mina ringar...

Siluetten som gäller är volym upptill och slimfit nedtill.
Ett stiltips är att bära skjortan över ett par snygga leggings.
Här har jag valt att ett par blanka svarta leggings med knappdetaljer till min Storskjorta.
För att få en tuffare stil.
Har även shoppat ett par blåa Converse som även passar till alla mina denim-plagg.

Nu kan jag möta våren...
...bara solbrännan som fattas...


Ha en bra dag!!

C


15 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken snygg våroutfit. Själv skulle jag ta på mig mina converse i morse men där var hål i dem SUCK!

    Så det blir till att köpa nya.. jag lever i mina hela våren

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Superfint - vilken härlig skjorta! Och converse är SÅ vårigt!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin outfit, älskar också converse. Har ett par röda som är 25 år gamla (ja, det har använts till och från....inte 25 år i streck) och nu har dottern dem, och visst är det slitna men det är ju de ungdomarna vill ha, färdigslitna direkt.
    Ha en Glad Påsk!
    Sanne/kungkarusell.se

    SvaraRadera
  4. Jätte snygg outfit, skulle vilja ha ett par converse, kanske det kan bli et par nu när man ska släppa sina svarta stövlar som jag lever i hela höstvinter....

    Ha det gott
    Kram anna

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg skjorta!!
    Vill oxå ha;)

    Önskar dig en trevlig påskvecka!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så snyggt!!!! O ett par Converse får gärna flytta in hos mig med i vår..hm..gärna vita..:)

    Så fina bilder från din matplats här nedan!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  7. Halloj! Vilken fin blogg du har! Var har du köpt skjortan? Den var urläcker!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  8. Fin skjorta! Tänkte köpa blåa convers men när jag provade dem i affären så NÄ inte på mig tack! Men nu när jag ser dem så är de ju SÅ snygga! Åse

    SvaraRadera
  9. Snyggt snyggt....Mmm här fattas solbränna också och du vännen, jag tror inte att du har några ringar hihi/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  10. Såååå fiiina bilder!!! Och snygga kläder! Det är alltid kul med nytt i garderoben = )!

    Mina schabloner har jag köpt på Gruvgatan i Falun, kolla med Josefin med In My House, hon har haft siffrorna.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  11. Skrev nog lite fel om shablonerna, det var de stora som jag hade köpt där. De små är köpta på tant elwira i Hagaström, henne kan man ringa och kolla om hon kan skicka, de är sååå roliga att ha!

    Kram l-l

    SvaraRadera
  12. En såndär skjorta har jag oxå, hihi, såå fin! Har den i rosa oxå...
    Och ett par converse på det, vi verkar ha samma smak;-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Snyggt!! Vårkänslor på hög nivå..converce på...vinterstövlar av!!
    Ha en glad påsk!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag har sett ditt namn förekomma i samband med bloggtävlingar och vill därför be dig kika in hos mig. Har tre aktiva tävlingar och många på ingång! Var gärna med o tävla, finfina grejjer finns att vinna, och upp kommer det komma saker inom både barn, inredning, kläder m.m ! BL är ju bara ett tips ;)
    Bloggen finns på http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Mmm.. Snygga kläder.. Gillar skorna framförallt..

    Skön och Glad Påsk!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥