11 mars 2010

Lägesrapport...



Jippi, äntligen är operation övertalning över, jag ska få min vita råspontvägg. Så här ser det ut vid matplatsen, ingen vacker bild men men...Borta är den bruna fondväggen, som jag var så trött på. Det blir väldigt rörigt och stökigt för denna lilla förvandling men det är bara bita ihop, nu när darling F äntligen har dragit på sig snickarbyxorna.

Jag måste hitta nya lampor över bordet och vad ska jag ha på väggen. Har tänkt mig någon modern tallrikshylla eller något liknande. Är det någon som har nåt tips?? Nya stolar skulle jag också vilja ha men vad vet jag inte riktigt, Tolix är ju förståss snygga...hm...

Mycket att fundera över.


11 kommentarer:

  1. Åhh vad skoj att få en råspontvägg!!:-) Kommer bli kanon!

    I nästa inlägg kommer lite info om hur det går med nya husplanerna;-)

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Åh, vilken rolig tid du har framför dig.. Planera och dona..
    Tolix är supersnygga!

    Trevlig helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för titten:)

    Det kommer att bli super med nya väggen. Vi har råspont i vårt sovrum och tycker såååå mycket om det:)

    Ha en go helg - kram!

    SvaraRadera
  4. Sååå roligt!!!!
    Underbart med din lampa också! Återvinning när den är som bäst!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Råspont har vi i hallen och det är så snyggt. Tröttnar aldrig=)Och Tolix går inte av för hackor de heller, men nu börjar de synas överallt. Gillar blandade loppisfyndade(såklart) stolar. Billigare blir det iaf. Stöket är aldrig kul,har precis genomgått det och klarade mig även denna gång med nöd och näppe utan att hamna på hispan=)

    SvaraRadera
  6. Det kommer att bli en jättefin vägg. Råspont är så snyggt. Skynda er så man får se fortsättning!

    Trevlig helg
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Låter som du har full koll på vad du vill ha, ska bli roligt att få se hur det blir.

    HA en skön kväll
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hei!
    Så spennende med oppussing:))
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg:) Både taklampen og det svarte lille skapet kommer fra Housedoctor.
    Tolix er superfint også:))
    Ha en fin helg!
    Klem Anita

    SvaraRadera
  9. Så fint det kommer att bli - vi köpte en randig råspont från K-rauta som många kunder i butiken beundrar.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  10. Åh, Så fint det kommer att bli, det är ju såå snyggt med pärlspont o råspont! Lycka till! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  11. Mycket fin lampa:) Vet inte riktigt vilket inlägg jag kommenterar nu då bloggen vart helt knäpp:D


    Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg, 5st vinner undrbara bak & mat produkter från Mikadesign.

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-hos-fyra-arstider.html

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥