5 mars 2010

Home


Vilken underbar solig fredag vi har.


Här får ni en liten glimt hur det kan se ut när ni stiger in i min hall. Man är äntligen "HOME", det tycker jag är ett bra välkommande efter en hård arbetsdag. Hallen är stort sett färdigrenoverat förrutom ytterdörren som ska bytas men det får vänta tills vi byter fasaden utomhus, förhoppningsvis till sommaren. Trappstegen är heller inte klara, vi väntar på golvläggaren som aldrig får tummen ur, grrrr.

Från matplatsen ser man in till hallen och vardagsrum. Ett tag var vi inne på att slå ner väggen från matplatsen in till vardagsrummet, men idag är jag glad att vi inte gjorde det. Vi tog bort dörrarna in till rummet och hallen för att ljuset skulle få flöda mer. Det är stora fönster i rummet som ni kan se och vid matplatsen. 
Fortfarande ingen vit spårpanel på väggen vid matplatsen men snart så...

Tusen tack för alla krya på dig hälsningar.
Det värmer och jag känner mig myckemycket bättre!

Ha en fab fredag!


17 kommentarer:

  1. Heej! Å tack så hemskt mycket för awarden jag fått från dig..å sorry att jag inte uppmäsrksammat det förren nu...tiden vill liksom inte riktigt räcka till längre! Men jag blir i alla fall hmskt glad ska du veta! Tacktack!!
    Va snyggt ni har det i hallen! Jättefint med HOME skyltn!
    Ha en riktigt bra helg!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Grrr! För alla typer av verkare=)
    Superfin hall och vilken tur ni inte tog bort väggen.Tror inte på att ha föör öppet.Ha en skön helg/Annica

    SvaraRadera
  3. Nu har jag tittat runt på din blogg igen. Ni har det så fint hemma och fina bilder tar du.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Vilken välkomnande hall! Bokstäver är ett enkelt sätt att förändra mkt. Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt att få komma hem och mötas av det ordet. Det ger lugn och ro.
    Ha en trevlig helg!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  6. Så fint!!! O tack så otroligt mycket för din award..lovar att anta den snart!!!

    Önskar dig en toppen helg!!
    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  7. Så fint i hallen!!
    Kikar in och önskar trevlig Helg!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Så fin och ljus hall!tack för kommentaren hos mig.Vi hade det jättekul och trevlig! å resten av helgen är vi hemma och myser med barnen.Men man behöver verkligen egentid med varandra vuxna emellanåt.Kram!

    SvaraRadera
  9. vilken vacker hall ni har! Jag tycker också att det är trevligt att mötas av något fint när man kommer hem, så jag har en skylt där det står "Välkommen!" på. Man kan behöva välkomna sig själv efter en lång dag på jobbet också!

    Tyvärr växer inte Magnolia här uppe någonsin, inte ens på sommaren. Dessa har jag fotat förra våren i Sthlmstrakten..

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vad fint du har det och vad härligt med så stora fönster:)

    Skönt att du mår bättre nu!

    Ha en trevlig söndag,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej vännen och vvad fint det är hemma hos er! HOME skylten passar ju jättebra öcer dörren. Ha det gott kram Maria

    SvaraRadera
  12. Hallen ser underbar ut.
    Härligt att komma hem och stiga in i något så underbart.
    Hoppas du fick en fab fredag med.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  13. Vad skönt att du känner dig piggare! Din hall ser så fin o välkomnande ut! Önskar dig en sköön söndag med solsken! Kramis Therese

    SvaraRadera
  14. Kanonfin hall du har, home-bokstäverna är så fina!!

    Ja jag kan tro att vi hördes över hela närkesslätten, fniss...

    HA EN FIN DAG!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  15. Ni har såå fint, alltid kul att se bilder från ditt hem! Tycker om din tanke med HOME, kankse man kan ta efter...?

    Ha en skön söndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Home is where the heart is! Härligt att komma hem speciellt när du har det sååå fint!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Superfin hall... lugn och skön, det är precis vad man bör mötas av när man kommer hem!
    Marielle

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥