14 februari 2010

Valentine♥♥



Vilken härlig dag idag Alla dag, kärlekens dag.
Jag älskar traditioner och speciellt denna dag,
Idag blir det en riktig mysig slappardag med familjen.
Jag kommer med all säkerhet ligga i soffan och frossa i dessa godsaker.
LillFia sa, idag är det en dag som jag ska vara extra snäll.

Önskar Er alla en skön söndag!!
Kramar C


Ps. Det är min dotter som har gjort bilden, hon läser Photoshop, redigering och datadesign om dagar, så ibland vill hon hjälpa sin lilla mamma Ds


16 kommentarer:

  1. Hej!
    Härlig bild:))))
    Ha en härlig Alla<3dag med de dina!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och familjen en härlig alla hjärtansdag! Fint kort din dotter har tagit!! Godiset såg mkt GOTT ut!:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Mmm ser gott ut, vilken härlig bild! Duktig dotter du har :-)

    Önskar er en mysig alla hjärtans dag!

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  4. Ja, ligg i soffan och mys och så skickar jag en alla hjärtanskram till dig!

    Kram lisa

    SvaraRadera
  5. Vad kul att dottern kan hjälpa till.
    Ha en fin alla hjärtansdag.
    Kul att du vill vara med och tävla hos mig.
    Stor kram Lina

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för din kommentar på min blogg. Vilken härlig blogg du har, gillar din stil!
    Ha en bra dag!
    /Jenny

    SvaraRadera
  7. Jättefin bild! Vi ska ha en slappadag här med. kramar

    SvaraRadera
  8. Duktig hon är!! Fin bild!!

    Kram å ha det gott i soffan idag ; )

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Det var en fin bild,vill också lära mig mer om photoshop! Ja sådana kan äta untan problem=) Ha en nice dag! Annica

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild! Ser smaskens ut...

    Ha en skön dag i soffan och akta så du inte får ont i magen...*ler*

    kram emelie

    SvaraRadera
  11. Mmmm så gott det ser ut... hoppas du frossar ordentligt! Kram Åse

    SvaraRadera
  12. Ha en underbar
    ♥ alla hjärtans dag ♥!

    Kika in till mig - tävling med rosiga ting.



    Kram Maud

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Vilken fin bild din dotter har gjort åt dig:)

    Låter som du haft en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Vilken söt bild! Hoppas att ni kunde mysa riktigt ordentligt igår!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  15. Så praktiskt att dottern lär sig om fotredigering!
    En jättefin bild!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Tack för titten hos mig. Jag har gjort detsamma som du, gjutit en betongkruka som nästan inte går att rubba.
    Bilden din dotter tagit var jättefin. Tänk att få lära sig Photoshop, vad kul.
    Agneta

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥