25 februari 2010

Rosa, rosa...


Tjoohoo, nu är jag hemma igen efter en veckas semester i Sälen. Det har varit kallt och blåst uppe på fjället...brrrrr säger jag bara. Inte alls så mycket skidåkning som man hade önskat sig. Men det har varit skönt ändå och vi har slappat i massor. Lite shopping blev det också förståss. Hittade detta lilla hjärta från Bruka  och en liten söt duk.
Rosa  är en färg som känns helt rätt för mig just nu och flera detaljer i denna vårlika färg har smygits in här och där. Kanske är det för att jag längtar till våren eller har min lilla dotter fått mig på andra tankar, hon som älskar Rosa. Dessa glas är en stor favorit här hemma och är underbara med dessa bubblor. Glasen är handgjorda och den ena är inte den andra lik och det är det som gör glasen så unika. Man hittar glasen på Indiska.

Kramar från mig!
C

13 kommentarer:

  1. Brrr kallt..Vi skall v.12 och då hoppas jag att det är varmare. Rosa så fint..Handelskompaniet kanske hihi?? Bara längtar dit upp och se deras nya butik i Experium.
    Låter som att ni har haft en skön semester iaf.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Vad underbart med semester! För att inte tala om dina söta inköp. Jag tycker också mycket om rosa, fast konstigt nog har vi inte så mycket rosa i inredningen. Hmmm, måste ändra på det...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Ja det finns faktiskt en del shopping i lilla Sälen=)Supersött hjärta och rosa är en färg jag tränar på. Tycker allt den är fin men jag får inte riktigt till det.Är man gröngöling så är man...Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  4. Ja det finns faktiskt en del shopping i lilla Sälen=)Supersött hjärta och rosa är en färg jag tränar på. Tycker allt den är fin men jag får inte riktigt till det.Är man gröngöling så är man...Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  5. Så skönt med semester... och plusa det med lite shopping så verkar det som om ni haft det "gott mos". Men det är skönt att ha dig tillbaka här hos oss :)
    Kul att du vill vara med och tävla! Åse

    SvaraRadera
  6. Rosa är underbart och ett tecken på vår minsann! Må gott!

    SvaraRadera
  7. Älskar med rosa. Iaf har jag mycket kläder som går i rosa..
    Jättefina saker du har köpt hem..

    Ha det gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Ja, vad härligt och vårigt. Och nu måste ju du ha fått din beskärda del av vinter.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Jaa, mera rooosa! *hihi*. Så underbart saltkar! Glasen måste inhandlas! Lovely!

    Tack för din kommentar, det är så trevligt med små hälsningar!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  10. Fina inköp.Rosa är fint och känns vårigt.För mig kommer påsken gå i rosa.Kram,trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Välkommen hem! Hoppas att du haft det bra! Vilka våriga o inspirerande bilder du visar! Rosa är så fräscht o fint till våren....Önskar dig en trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  12. Vilka söta saker du hittade på din skidsemester.
    Rosa är min favoritfärg. Den färgen gör mig glad och den känns mycket vårig.
    Kram Therése

    SvaraRadera
  13. Åh vad härligt med rosa! Känns verkligen fräscht och snyggt nu på våren. Me like! Ha det gott/Emmy

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥