27 februari 2010

Inspiration barnrum

Bild lånad från car-möbler

Kolla in detta ljuvliga barnrum, verkligen ett rum för en liten prinsessa. Jag gillar skarpt färgmixen, vitt som bas och dessa vårlika pastellerna till, så bara ljuvligt underbart. Fint med vitt trägolv och man får den ljusa känslan direkt. Lampan är hur cool som helst och snygg dessutom. Tänk sådana lampor sydde min mor på 70-talet, kanske inte precis denna färgställning men mer modellen. Kanske är något jag ska ta efter....hmm

Bild lånad från Pottery-kids

I ett barnrum så är en bra förvaring ett måste för att hålla ordning och reda på alla leksaker och andra små ting som tillhör ett barnrum. Förvaring ska vara funktionell och snygg. Dessa små tygkorgar är så söta och vad fint det är att färgmixa olika pasteller.


Ha en bra lördag!
Kramkram

5 kommentarer:

  1. Åh, så sött! Har precis gjort i ordning ungarnas rum men jag tror aldrig att man känner sig helt färdig... Blev sååå sugen att sy såna där små förvaringskorgar. Supersöta. Ha en trevlig helg!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag kan sakna den tiden då jag fick inreda barnens rum... så fin bild!!
    Gillar din söta lilla hjärtskål!
    Bra att du åkte på fest ändå!:) Hade gjort likadant om fötterna hade velat köra bil... men det blev en väldigt skön kväll hemma dock..! (positivt tänkande..hihi...)
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så fina bilder!
    Jag ska ju fixa tillJulias rum, men inspirationen infinner sig aldrig:( Tur att man kan hämta lite idéer så här på bloggarna i alla fall!

    Ha en bra måndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Jättefint barnrum med härliga mixade vårfärger! Ett rum som man blir glad av....Ha en bra start på den nya veckan! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Det där rummet var precis i min smak! Lampskärmen och sängkläderna såg jag LIVE härom veckan- jättefina... och det väckte Cravings! ;-)

    Mvh S ;)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥