20 januari 2010

Wild strawberry


Jag måste tipsa om en helt underbar produkt från Björk&Berries och det är en bodylotion med doft av smultron. Den är helt ljuvlig och doftar så himmelskt gott. Björk&Berries är ett svenskt varumärke inom skönhet och produkterna består av 100% naturlig parfym, extrakt från den svenska naturen. Här plockas svenska skogssmultron till denna underbara lotion. Det latinska namnet på smultron är vesca och betyder njutbar.

"Den milda doften av svensk sommar gör att även själen mjuknar"


Jag känner mig trött och lite seg... har långa arbetsdagar framför mig ända till måndag. Kanske ett sådant sovrum kan få en att känna sig piggare, det får en att drömma till varmare tider i alla fall.




Sköt om er!


8 kommentarer:

  1. Mmmm den låter god. Jag är så dålig på att skämma bort mig med sådana saker. Behöver bli bättre på det.
    Skall börja med att köpa en ny parfym iaf.
    Ha det gott....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Å, gud vilken härlig sovrumsbild!!
    Jag gillar verkligen er hatthylla också! Är den från Mio??
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack för det tipset! Det är ju såå gott att smörja in sig när det luktar gott! Kunde också tänka mig att krypa ner där sen, så fint!!

    Precis en sån glasburk du har önskar jag att jag hittar på loppisen imorgon! Så fint!!
    Kram
    (och tack för din mönstersupport!)

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, den skulle jag definitivt kunna tänka mig att testa. Låter som att den doftar fräsch och jag är svag för naturliga produkter som inte har så mycket tillsatta ämnen.

    SvaraRadera
  5. tack för tipset..ingen tackar väl nej till lite sommar nu..:)

    vart finns den att köpa??

    ohh..vilken säng!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  6. En sån underbar säng den vill man ju bara upp ock mysa i.

    Jag har nåt till dig hos mig...

    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  7. Åh, i ett sånt sovrum skulle man sova gott! Rena rama ljusterapin ;0).
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  8. Smultrondoft, låter helt underbart... Var köper man den?

    Håller med dig om kuddar, det är ett jättebra sätt att ändra om ett helt rum. Istället för att måla... ;)

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥