29 januari 2010

T.G.I.F.


Äntligen fredag
Jobbar kort dag och sen är jag ledig i hela 3 dagar. Sen blir det att umgås och mysa med familjen, att bara få vara utan en massa måsten.  Jag trivs verkligen att bara få vara hemma här i vårt hus, bara gå och skrota, att få göra roliga saker och fika tillsammans. Kanske jag börjar med mitt nya projekt eller inte... Kanske tar jag fram färgtuberna och stafflit eller inte...Jag får se helt enkelt...Så underbart härligt med en ledig helg!

Ha en bra fredag!!


12 kommentarer:

  1. Håller med, fredagar är så lovely!!:-) Själv blir det o'learys ikväll med vänner!:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Låter såååå mysigt! Jag älskar oxå att vara hemma med familjen och bara göra vad man känner för utan en massa krav. Brukar bli en hel del gjort här i alla fall *hihi*.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så roligt att du vill vara med i min tävling... är speciellt glad att jag hittade hit och fick upptäcka din fina blogg!!!
    Trevlig helg!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Så skönt att bara gå runt och skrota, hoppas du får målat lite också!
    Ha en skön Helg! Åse

    SvaraRadera
  5. Helt min inställning också till helgen! Jag väljer vad jag känner för att göra - det är toppen!!! Synd bara att man blivit så rackarns förkyld...

    SvaraRadera
  6. Skrota en helg är najs,men här hugger dammråttorna mig i hälen så tyvärr. Det blir att röja! Men innan jag börjar med det tråkiga så går jag igenom en liknande tidningshög som din på bilden.Man måste väl få insupa lite inspiration...=)Ha en skön helg! Annica

    SvaraRadera
  7. Visst är det skönt att det är helg! Och att bara få vara, ta dagen som den kommer, utan en massa måsten! Det är guldvärt....Ha en riktigt Bra Helg!Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Tittar in för första gången och ville bara säga vilken ljuvlig blogg du har!!
    Önskar dig en mysig helg!!
    Mvh Cecilia

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tack för din rara hälsning om vår tvåttstuga, jag blir så glad. Det är roligt med bloggen, speciellt när man hittar till en ny fin blogg!
    Så fint ni bor. Man ser att du har känsla för färger!

    Ha en fortsatt skön helg!

    Hälsningar
    Karin

    SvaraRadera
  10. Jättesnyggt med det turkosa mot det svartvita som du visar på bilderna i förra inlägget. Och den här bilden är lovely!
    Ha en superbra fortsättning på helgen!

    kramis Lisa

    SvaraRadera
  11. Du har så fint! Så härligt det låter att ta fram stafflit och måla! Själv målar jag bara väggar och brädor, men det är superrogivande!

    Ha en sköööön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  12. Hoppas du har det riktigt gott just nu..!
    Misstänker att det är du som målat de läckra tavlorna...?! Vill se mer!!
    Jisses så mysigt ni har det i allrummet... förstår att ni trivs där!
    Kram
    (och TACK för dina värmande ord)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥