26 januari 2010

Skön avkoppling...


God Morgon Härliga Tisdag!
Har tagit en långpromenad med hunden nu på morgonen men fy vad kallt det är ute. Hoppas att solen tittar fram idag som igår. Här ska latas och läsas innan arbete. Det är en riktig skön avkoppling, med en kopp kaffe och en rykande färsk Plaza Interiör, en av alla inredningstidningar som dimper ner i min brevlådan. Kanske får jag tillbaka inspirationen som inte riktigt vill infinna sig.

Ha en trevlig dag alla som inne läser min blogg!

Kram C

8 kommentarer:

  1. Mysigt!! Hoppas du får massor med inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det lät!
    Inspirationen kommer nog snart:)
    Det är tur att man kan kika i tidningar så länge!
    Kraam Anna

    SvaraRadera
  3. åh, Gud vad det ser härligt ut. Mysbild!

    kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Jag köpte mig Lantliv idag å gottade mig med en stund.. I morgon blir det loppis!!

    Kram på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  5. Låter så härligt! Längtar tills jag oxå kan gå ut med hunden utan att behöva släpa med mig vagn, pulka och en hoper gnälliga ungar ;0). Men men, den tiden kommer nog. Snart slipper man i alla fall kylan!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Visst är det härligt att ha en helt oläst inredningstidning framför sig och en kopp kaffe eller te i handen! Vardagsmys!

    Ha en fortsatt trevlig vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vad kan inte ge massor av insiration om inte en helt färsk inredningstidning!!:-))
    Hoppas du får den åter vännen!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Visst är det härligt med en stor kopp kaffe o en bra inredningstidning! Det blir en bra start på dagen! Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥