6 december 2009

Vit jul...


Jag har aldrig varit så tidig med att ta in julen i vårt hus som i år. Kan det vara andra bloggar som inspirerar mig tro? Men den stora granen får allt vänta till dagarna innan tomtens dag. Bara en liten gran får lysa fint och som välkomnar en i hallen. Här hemma blir det en VIT jul och väldigt enkel. Jo, en röd amaryllis har smygit in och den stora grankransen på fasaden gjorde jag lite snabbt igår i regnet.



Jag vill ha snö........



Ha en trevlig 2:a advent!



3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för besöket hos mig, nu hittade ju jag till din fina blogg:)

    Vad snyggt att samla olika vita ljusstakar sådär!

    Här kikar jag gärna in igen!

    Ha en fortsatt trevlig andra advent!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Så adventsmysigt du gjort det hemma :-)och vad kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej! Det är så fint med vitt till jul men en och annan röd detalj är så mysigt.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥