11 december 2009

Vår hall



Visar bilder från vår hall som är stort sett klar. Vi ska lägga in en svart matta på trappstegen som går upp till övervåningen, vi har precis slippat bort allt limrester från en gammal filtmatta som hade sett sina bästa dagar. Filtmattan slet vi ut nästan när vi hade flyttat in och först nu är vi på gång med trappstegen. Den som väntar på något gott...


Som vi har slitet med denna hall, tex låg det ett vitt klinkergolv, utan golvvärme, som var 8 cm tjockt och vi eller snarare F fick använda slägga för överhuvudtaget få bort en flisa av det enorma tjocka golv. Nu har vi ett svart schiffergolv med golvvärme, så mycket behagligare.


Jag har fått nackspärr och sitter här med en stor krage som sonen fick köpa på apoteket. Jag som skulle göra tusen saker idag...


Ha en underbar fredagskväll och rösta nu på Calle!


Ps. lysknappen ska bytas också

4 kommentarer:

  1. Hittade precis hit! Kul!!
    Mindre roligt med nackspärr förstår jag... hoppas det släpper fort!

    Såå snyggt med svart schiffergolv!
    Jag återkommer!
    Mvh Milla
    (som måste rusa till Lindex och kolla om den blusen finns kvar... så fin!!)

    SvaraRadera
  2. Skönt o höra att flera röstade på Calle!! Tyvärr gick det inte hela vägen, men han äger ändå!!;-)

    Superfin hall, me like!:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Er hall är superfin! Syggt golv och så härligt med golvvärme =)

    Önskar en härlig helg!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Vilken kanonfin hall ni har! Vi ska göra om våran, så nu fick jag lite inspiration...
    Ha en skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥