1 december 2009

Trött i sovrummet

Varför tröttnar man fort på vissa saker? Som fondtapeten i sovrummet, tapetklistret hann inte ens torka förrän jag tyckte att det blev helt fel och nu har jag absolut tröttnat. Stackars raringen F suckar djupt och veckar pannan.... Denna vägg har varit vit, ljusgrå och nu detta så jag förstår honom men jag lovar att det blir sista gången...

Jag vill ha något i denna stil, feminint och ljuvligt. Kanske ska tag i saken själv....hmmm....just nu är det mycket annat som gäller framöver, så det får bli en annan dag.


Gokväll!

6 kommentarer:

  1. Det ser väldigt fint ut på bilden dock. Men vissa saker kanske inte är rätt helt enkelt, och då tröttnar man fort på det. Hoppas det blir mitt i prick nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Herregud är det mig du talar om hihi...Jag är precis likadan. Jag är trött på fonden, väck skall den. Väggen skall bli vit helst vill jag ha plankor men det vill nog inte maken göra innan jul. Snygga tapeter på bilden...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. ja varför tröttnar man så fort på allt;-)?? Jag är likadan, fniss...

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vi hade nån liknande (brun) fondtapet... den blev vit för ett par år sen :) Det är jag nöjd med... än så länge ;)

    Ha en fin adventshelg!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Kunder vara mina ord....;)

    Vi målade en fondvägg i sovrummet när vi flyttade in. Jättefint tyckte jag en liten stund, sen ville jag ha tapet. Det ville inte mannen...Så jag beställde rullarna själv och tapetserade en dag när han inte var hemma.... Det blev jättefint men nu vill jag ha en ny...(hi-hi)...

    Ursnygga tapeter!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fniss, trodde ett tag att det var jag som skrivit i din blogg!!!
    Oj vad jag har velat i vårt sovrum!
    Tillslut övertalade jag sambon att sätta upp en ganska dyr fondtapet och den visade sig också vara riktigt mecklig att sätta med.
    Det tog inte många dar förrens jag hade tröttnat, levde med den i 1½ år innan jag vågade måla över den...
    Nu sitter jag där igen, sååå less, kikar på något mer liknande ditt förslag jag med :-)
    Fast det får nog bli efter JUL!

    Trevlig Helg!

    Kram Sofie

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥