27 december 2009

Kopplar av



Julen har varit lugn och rofyllt med nära och kära. Vi har verkligen kopplat av och haft det så mysigt. Det är så skönt med lite ledighet, förutom annandagen som jag jobbade, ta sovmorgon och sen bara gå skrota och inte göra så mycket, sköönt. Man behöver lata dagar och bara umgås, spela spel, åka pulka och se någon film och givitvis äta massor med gott. Lite för mycket kanske det har blivit av alla julens gotter, så träna får
jag börja med i morgon...

Ha en trevlig söndagskväll


8 kommentarer:

  1. Hej!
    Det låter som du haft en riktigt härlig julhelg med nära och kära:)

    Fina bilder!

    Ha en trevlig söndagkväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad roligt att hitta till Din blogg.
    Fina julbilder Du visar.
    Nu skall jag kika vidare hos Dig.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Fint kollage du har gjort med bilderna!!:-)
    Verkar som om julen har varit fin med nära och kära *ler*!!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag tror inte jag varit här förut, men du har en jättefin blogg - kommer gärna tillbaka. Fint kollage med julbilder.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder...Låter som att ni har haft det bra. Hm ja man skulle kunna ha alla armband hihi....

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  6. Så fint kollage!!
    Jag ska också börja träna imorgon... eller en annan dag..:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilken fin blogg du har. Har precis hittat hit och tittat runt lite grann.
    Det är så skönt att bara få umgås hela familjen och inte ha några krav. Mina barn njuter av att ha både mamma och pappa hemma i flera dagar och få göra det som de tycker om, bygga med lego, spela Wii, åka pulka och annat kul.
    Tittar in här snart igen!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  8. Hihi blir lät många godsaker en sån här helg.
    Bilderna du visar är jättfina.
    Ta hand om dig.
    Kram Lina

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥