9 december 2009

I like a lot


Jag tycker den här lägenheten är helt underbar, vilken rymd, vilket ljus, vilken charm och stilen på inredningen är helt i min smak. Tänk om man fick flytta in där...suck...

Istället för ett gammalt hus som är under renovering, som aldrig blir klart...känns som en evighet i alla fall. Jag är sån som vill ha allt klart helst i går, lite typiskt tjejer, tror jag.

Visst har vi kommit en bra bit med renoveringen och visst har vi satt vår prägel, vår stil så det skulle kännas bortkastat att inte få njuta av allt slit, tid och pengar som lagts ner på vårt hus. Det är bara hugga in med penseln, hammaren....


Drömma kan man alltid göra...

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag gillade lägenheten också!
    Ursnyggt med de svarta inredningsdetaljerna mot det vita och beiga.

    Vårt hus renoverades i 2 år innan vi kunde flytta in...
    Lång väntan men nu äntligen är vi inflyttade, fast inredningen är jag långt ifrån färdig med.. Blir man någonsin det?! *fniss*
    Jättetrevlig blogg, hit kommer jag gärna igen! :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken fin lägenhet!!

    Känner igen mig i det du skriver, hade själv oxå velat ha färdigt allt, helst igår;)

    Ha en trevlig kväll,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig inspiration du bjuder på:-). Underbar lägenhet!

    Ha en skön kväll, kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt, I like......Ja så är det, den som inga byxor har hihi. Näe tror inte att det blir något OM plagg också. Då får jag nog köpa själv. Hoppas att allt är bra.
    Ha det gott...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Ja drömmar får en att sträva frammåt.
    Håller me dig rummet ser otroligt inbjudande och mysigt ut.
    Ha en fin dag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Hej!Så kul att hitta hit..vi heter ju nästan likadant!! :0) Ha en fin luciahelg!

    SvaraRadera
  7. Ja, helt underbar lägenhet. Det är jobbigt såklart att renovera. Men så kul, så kul när man ser förändringen.

    Ha en fin fredag!
    Lisa

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥