30 november 2009

In the dreams...

Min dotter går i drömmarnas värld...Vi håller på att styla om hennes rum och hon har en klar bild hur hon vill att hennes rum ska se ut. Hon vill ha ett romantiskt rum men inte för sött utan det hela stramas upp med en svart medaljongtapet på ena väggen och en ruff sänggavel. Naturligtvis mycket kuddar i olika rosa, cerise och lilatoner. Färgskalan kommer gå i färgerna på bilderna. Så vackra bilder, den överst är okänd men de andra tre kommer från Day-home



Mindre, mycket förresten, vacker bild. Så ser dotterns rum ut just nu, det tar längre tid än vad man tror eller snarar jag vill. Raringen F jobbar febrilt på med spackling, tapetsering omläggning av golv men dottern har målat väggarna. Jag är så imponerad av henne, hon kan bara hon vill.




1 kommentar:

  1. En sådan ljusstake har jag med, dom är så fina. Vad duktig din dotter är...Man vill ju ha allt klart direkt. Tänk om man kunde knäppa med fingrarna. Jag älskar Day, deras kuddar är så fantastiska...

    Krma Anne

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥