25 november 2009

Granen står så grön o grann i stugan...

Advent och lite julfeeling börjar att infinna sig här hemma. Idag när jag var ute med vovsen, kunde jag inte låta bli denna lilla gran och åtminstone försöka tänka vit jul för det här gråa vädret gör ju ingen glad.


Hittade denna juliga bild på Åhlens hemsida. Jag tycker bilden är så inspirerande och helt underbar. Alldeles lagom med jul, helt i min smak. Jag är inte så mycket för tomtar och pynt utan här hemma blir det mycket blommor, ljus och tallris mm. Naturligtvis finns en gran som går helt i vitt men raringen F brukar alltid hänga dit några röda kulor efteråt, julen ska vara röd säger han. Utomhus brukar det också vara julstämning med smågranar och en stooor granriskrans på husfasaden. Det kommer säkert bli så i år igen.


Go kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad över din kommentar♥♥♥